mandag den 16. maj 2011

Velkommen til alle de nye læsere

Jeg bliver glad hver gang en ny har meldt sig på banen som fast læser.
Det gør det mere virkeligt for mig, at der hele tiden er nye mennesker på bloggen, nogen der har så meget lyst til at deltage og kigge ind at de giver sig til kende.

Det kunne være sjovt at vide hvordan man kommer frem til bloggen....hørte du det fra en veninde? Var det noget jeg havde lavet du også ville prøve?
Eller så du artiklen på http://www.amio.dk/ ? Eller har du mødt mig sidst jeg var på messe i Fredericia?
Fandt du mig via et link på en anden blog?
Ja, eller noget helt 6?
Jeg synes det er sjovt at vide hvordan man finder vej.
Eller hvorfor du lige blev blogger selv, eller hvad du helst kigger efter her på min blog?

Som I nok kan høre, er dette en opfordring til alle de små sjove ufortalte historier.....bare skriv løs.
Kommentarfeldtet er åbent.

31 kommentarer:

Helle Jescika sagde ...

Jeg har været fast læser i et stykke tid, men har lige modtaget det nye Kreativ strik, der bliver din blog anbefalet.
Kh Helle Jescika

Naninja sagde ...

Jeg elsker din blog fordi du du har mange gør det selv tips og så kan jeg rigtigt god lide din smag, din måde at skrive på, du virker som et meget varmt menneske, trods jeg aldrig har mødt dig personlig, men jeg syntes det kommer til udtryk på din blog og det du viser frem af kreative ideer og tanker. Der er så meget at kigge på, så jeg bliver aldrig træt af kigge i din blogs kroge.
Jeg fandt dig via google da jeg søgte et hækle projekt og blev hængende.
Tak fordi du vil dele tid viden med mig.
Kærligst naninja

Karen Klarbæk sagde ...

Åh, er bladet kommet hos dig Helle?
Jeg glæder mig til at se det :)

Hvor hyggelig ny viden jeg fik der Naninja. Skønt vi kan dele med hinanden. Og til jer andre husk at kigge ind til Naninja, hun er perleblogger i denne uge.

Karen

Britta Svanborg sagde ...

Jeg søgte på Google efter et råd angående pasning og pleje af min Papegøjeblomst (Strelitzia). Derved kom jeg i forbindelse med en Blogger fra Fyn,Ingeart, der desværre er død siden.
Hun var helt fantastisk kreativ, og en dejlig dame.
Jeg ville gerne ha mødt hende i virkeligheden.
Men på den måde fandt jeg frem til andre Bloggere, og jeg er ikke så skrap, men hvor er der mange spændende sider.
Du har rigtig mange gode ideer, så jeg hænger på. Klem

Karen Klarbæk sagde ...

Kære Britta.
Det er lige alle den slags søde baghistorier jeg gerne vil høre.
Det er virkelig hyggeligt.

Karen

Mette sagde ...

Godmorgen :)
Jeg fandt frem til din blog ved link fra Uddabella for et par måneder siden - og er blevet hængende. Du skriver så dejligt at jeg MÅ hænge ved ;) (og så er jeg selv Steiner pædagog og bliver lidt inspireret over alt dit håndarbejde - omend jeg kan kan blive lidt forpustet over alt det du når ;) )
Venligst Mette

TestMedTestPå sagde ...

Efter kun et par måneder i blogland er jeg vel stadig temmelig ny.
Jeg fandt din blog fordi du står på samtlige blogrolls rundt omkring i blogland - og med rette!

MrsDahl.com sagde ...

jeg fandt din blog på min veninde Lina's blog: Kolorteland.blogstot.com
- det er også hende der har inspireret min til at starte min egen blog: livetoglinda.blogspot.com
jeg blogger mest fordi jeg synes det er dejligt at have et sted hvor jeg kan gå tilbage og se hvad vi har lavet de forskellige år, og sådan at min familie som bor langt væk kan se hvad vi går og laver.
jeg synes din blog er skøn, og jeg bliver meget inspireret af at kigge her inde, jeg er glad for at jeg har muligheden for at følge med, også selvom jeg aldrig har mødt dig.
kh linda

Frk. Ranke sagde ...

Jeg har været læser i lang tid, og jeg tror at din blog var en af de først blogs jeg læste med, du er jo bredt representeret i blogland. Jeg er altid imponeret over at du får lavede så mange indlæg og har gang i så mange ting. Og vildt imponerene at du har så mange læser, synes selv det er svært at lokke nye læser forbi:-) men det hjælper du heldigvis også med

Louise.

den lille dame sagde ...

Jeg googlede hækling og kom på den måde frem til din blog, har så fulgt med lige siden :)
syntes det hyggeligt med de ting du skriver, det er meget bredt og drejer sig ikke kun om en ting :)

Ingerlise sagde ...

Hej Karen

Jeg mødte op til det første blogtræf i Odense for at lære noget om at blogge.
Det lærte jeg så ikke noget om, men jeg fik lært et par stykker at hækle!!
Jeg mangler stadig viden om at blogge, men gør det med liv og sjæl alligevel.
Hvorfor hænger jeg ved? Dagligt input? Et must? Jeg ved det ikke, men læser med glæde din blog og regner da med at du snart får opfundet et par ekstra timer til døgnet:)Bare sådan en lille bitte DIY om at forlænge døgnet

Helle Jescika sagde ...

Jeg fik bladet i lørdags, og glæd dig. Du har fået en fin plads og der er mange søde opskrifte i.

Anonym sagde ...

Jeg fik et link om dig og din fantastiske blog fra en veninde,jeg har været anonym læser meget meget længe, har sat link til din blog ind på min egen blog,da jeg selv finder spændende bloggere på den måde, kan du ha´ en dejlig dag trodt det rædsomme regnvejr, nå ja haven er jo glad for regnvejr ;O)
kh, jonna Ipsen

Frøskuffen sagde ...

Jeg fandt dig via en side, hvor Danmarks mest læste blogge var oplistet. Her kiggede jeg igennem, hvad der så spændende ud og hægtede mig på dig.

Jeg kan godt lide dine indlæg, fordi der altid er billede med, og fordi indlæggene er overskuelige.

Susan sagde ...

jeg har fulgt din blog længe. Det som fangede i starten var rudolf steiner (fordi jeg er nysgerrig på det) og din kreativitet. Jeg er også så småt ved at hækle, men syning er det som fylder pt.

Steiner indsigten er stadig spændende.

Anonym sagde ...

Jeg har nu fulgt din blog dagligt gennem flere år. Jeg har ikke meldt mig som fast læser, hvorfor ved jeg egentlig ikke, men det er jeg ikke nogen steder. Tror bare, jeg synes, det er lige så let lige at smutte ind forbi og kigge de blogs, jeg følger. Hvordan jeg stødte på din, husker jeg ikke præcis, men det var i hvert fald noget med, at jeg havde googlet noget "hækleværk" og så fængede din blog selvfølgelig med alle dine gode hæklerier. Dine hints om Søstrene Grene nyder jeg også at lade mig inspirere ved, (at jeg så ofte ikke kan få tingene i de Grene butikker, der ligger i nærheden af mig, så jeg må tage hjem med uforrettet sag, - grrrrrrr - er en helt anden historie). Det er sikkert godt nok, for sikke mange penge jeg sparer og sikke meget ekstra plads, jeg har på hylder og i skuffer herhjemme. ;-) Lone

Jette sagde ...

Jeg er lige blevet fast læser via en anden blog, husker ikke lige hvilken, da jeg lige er begyndt at blogge selv, og søgte andre blogs fra kreative mennesker. Jeg er begyndt at hækle indenfor det sidste år, og søger mest nye opskrifter og inspiration. Og det finder jeg jo her hos dig, så tak for det ;o)

Anette sagde ...

Jeg søgte en gang efter hæklede suttesnore og der var en der henviste til at man kunne hækle det som de armbånd du har en diy til. Siden har jeg ofte været forbi din blog, fordi jeg synes den er spændende. Holder meget af at læse de små indlæg og se de kreative sysler du laver.

Unknown sagde ...

jeg har været fast læser i et stykke tid. Men da jeg fandt din blog, var det igennem mette-fruhygge.blogspot.com, som jeg kender og også er fast læser af!

Anonym sagde ...

Jeg så dig på et link hos brilleting og elsker bare alle de dejlige farver du arbejder med og holder især øje med hækle og strikke opskrifter. Fantastisk at du har lyst til at dele med hygge hæklere som mig.

Anonym sagde ...

Hej Karen.
Jeg søgte på opskrifter til hæklede armbånd og faldt over din flotte og hyggelige side. Du er meget opfindsom og kreativ.
Jeg har en lille hjemmeside, hvor jeg prøver at sælge forskellige ting, som smykker, perledyr og andet.
jeg vil gerne spørge om jeg må bruge dine ting til salg?
Du er velkommen til at kigge forbi www.123hjemmeside.dk/Hanneslillebod
Mange hilsner Hanne.

Unknown sagde ...

Hej Karen
Jeg fandt din blog gennem andre blogsider. Min vej ind i blogland gik gennem en artikel i boligliv til en norsk blog og derfra gik det bare fra blog til blog. Og nu har jeg startet min egen blog med krea-sager. Den er dog meget ny! Men din blog, Karen, er bare fantastik. Der er altid nye ideer, og der er noget nyt hver dag, det er super fedt så krea du er!
Kh. Ditte

Anonym sagde ...

Jeg faldt over din blog, da jeg så at der ville komme en bog med dukker på dalbys blog. Siden har jeg næsten dagligt kikket forbi din blog. Birgitte.

Unknown sagde ...

Det er ved at være ca 2 måneder siden jeg fandt ud af at denne fantastiske kreative blogverden overhovedet fandtes - jeg bruger ik computeren ret meget. Men det var det eneste der var at give sig til mens mit tøsebarn legede med dukker. Og det er jo fantastisk. Sikke mange gode ideer jeg har fået undervejs mens jeg har luret rundt på diverse blogge, og var da også et smut forbi Odense. Og til det aller største, jeg har da så ment også fået lavet min egen blog nu, hvis du har lyst kan du se den på - www.fantastisksommerfugl.blogspot.com - er meget stolt af mig selv da jeg er meget bedre med en hæklenål end en computer. Fantastisk blog du har, læser helt klart med.
Mvh Tina

Unknown sagde ...

Jeg er også en af dem der googlede et eller andet (kan ikke engang huske hvad - sikkert noget med hækling) og så har jeg ellers fulgt med. Jeg forstår heller ikke hvor du finder tid til alle de indlæg, jeg når ikke ret mange selv.

FruT sagde ...

... tja har kun været bloglæser siden en gang i vinter. Og er vist kommet frem til din via en af de andre kreative pigers blog.
Venter stadig på at mit eget mod er stort nok til at komme i gang med at blogge for alvor.
Tak for dejlig inspiration. /Bente

Karen Klarbæk sagde ...

Ej hvor har det bare været sjovt og hyggeligt at høre alle jeres fortællinger om hvodan man finder blogland, min blog eller andre i det kreative univers.

Jeg kan ikke nå rundt til alle lige nu....snupper et par stykker.

Karen

Maria sagde ...

Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg fandt din blog... Sad og surfede på kreablogs efter at have læst om de 6 super-krea-bloggere i Boligliv for noget tid siden. Så dukkede din blog op og den er da slet ikke til at slippe igen. ;-)

Jeg er ved at opbygge min egen første blog, det er tidskrævende og føles lidt underligt her i starten hvor jeg ikke har så meget at byde på, siden er lidt "tom". ;-)
Men jeg hygger mig med det, det er ren terapi. Og så bliver man også lidt "presset" til at få nogle ting ført ud i livet, sådan at man kan vise sagerne frem.
Har ufatteligt meget krea-materiale liggende som bare venter på at blive brugt (behøver jeg sige at manden synes jeg er sindssyg med alt det papir, garn, stof og perler jeg slæber til huse?).
Nu håber jeg at bloggen kan inspirere mig til at komme i gang med at udføre alle ideerne, som lige nu bare flyder rundt i hovedet på mig.

Tak fordi du inspirerer mig. :-)

Lene sagde ...

Hej Karen.
Lige præcis hvordan jeg fandt din blog husker jeg ikke...udover at det har været gennem en anden blog.
Jeg startede min blog i november 2010 på opfordring af en pige jeg kender, men kom først rigtig i gang i februar i år. Jeg fandt din blog rimelig hurtigt derefter.
Jeg er vild med din blog, da det er en dejlig kreativ blog fyldt med gode ideer og hints....og så har du en dejlig skrivemåde (hvis der er noget der hedder det :))
Jeg er måske ikke altid så god til at lægge en kommentar når jeg har været herinde. Det skal jeg se om ikke jeg kan huske fremover....jeg er jo selv glad for at få en kommentar på min blog :-)

Ha' en dejlig onsdag.

Kærligst Lene

Heidi sagde ...

Jeg fandt frem til din blog da jeg blev nysgerrig efter at se den blog som jeg kunne se rigtigt mange blogrolls. Jeg har siden fulgt din blog fast.
Jeg har selv prøvet mig lidt frem med at blogge men da jeg i weekenden løb ind i nogle problemer med min google konto har jeg valgt at slette min konto og er startet op med en helt ny blog: stortogsmt.blogspot.com her i weekenden.

Heidi sagde ...

der skulle stå "se på rigtigt mange blogrolls" ;-)