mandag den 2. maj 2011

Man tror ikke det findes!

Man tror ganske simpelt ikke det findes.
Og alligevel kan jeg se det igen og igen igennem Claus Dalbys nyeste bog: Bonderoser og Pæoner.
Det ene skønne billede afløser det andet.
Nærbilleder af diverse arter eller hele hække af de skønneste lyserøde af slagsen.
Bogen giver lyst til at komme i gang. Købe flere planter, vide mere, så jeg ikke bare har 3 sølle af slagsen men en hel hæk.

Bogen er ganske simpelt et vidunderligt værk, fra en mand der mestrer at vise, fortælle og inspirere i et.
Tusind tak Claus, fordi du bruger dit liv og din tid på at samle og videregive så store skatte.

Hvis du ikke allerede hænger på.
Så kig ind til Claus Dalby HER til en daglig dosis.
Jeg var så heldig at være lidt med på sidelinien da Claus for lidt over et år siden åbnede sin blog.
Jeg tænkte og sagde ofte dengang: "Han bliver en mesterblogger".
Og hvor kan jeg godt lide, at jeg fik ret :)

4 kommentarer:

Pauseknappen sagde ...

Du har ret! Han er fantastisk, skøn blog, og sød til at skrive personlige hilsner på andres blogge (blogs? staves??) Smukke pæoner! Elsker dem og har lige købt 5 til haven :)

Marolle sagde ...

Hej Karen.
Har lige svaret tilbage til dig på mail, men jeg får mail tilbage om at du ikke kan modtage mails.
Jeg prøver at sende senere :)

Karen Klarbæk sagde ...

lyder som om min mailbox er fuld.
Jeg tømmer når jeg er hjemme og så får du en melding.
Her selv lige sendtnoget og der sker det samme for mig

Randi B. Jensen sagde ...

Tak fordi du lige gjorde opmærksom på Claus Dalby'es blog. Den er fantastisk og jeg er vild med pæoner og skal købe nogen til et nyt bed i min have, så det var bbare dejligt lige at blive gjort opmærksom på, at han har en bog om pæoner :-)