torsdag den 19. maj 2011

Morgensport

Lad jer nu ikke imponere.
Det kan godt være jeg gør meget og har gang i mange projekter, til gengæld
LØBER JEG ALDRIG.
Og jeg mener ALDRIG OVERHOVEDET.
Kun på rulleskøjter om sommeren, men nu....denne morgen skal det være.

 De oldgamle og næsten ikke slidte løbesko er fundet frem. De er fra ca. 1990 tror jeg. Købt i München, ved en eller anden lejlighed, hvor jeg stadig troede jeg kunne blive en der løb.

Jeg skal ud og løbe denne morgen fra kl.6.00 til kl.6.30 sammen med ældstebarnet.
Det er ALDRIG SKET FØR.....(mit storetå led har altid lavet vrøvl)
altså ikke før sidste lørdag.
(Bevisfoto indsat)...
Nu skal vi se om vi kan gøre det til en ny stil her på matriklen?
Sidste lørdag havde vi arrangeret sponsorløb i Karolines klasse for at samle penge ind til lejrskole.
(Af samme årsag lavede vi cupcake boden).
For at motivere løb jeg med på 7 af hendes omgange. (Næsten 3 km)
Karoline løb 10 km (flot ikke?) og hun har fået "blod på tanden".
Jeg opdagede jeg sagtens kunne løbe...endda på bare tæer.
Og helt uden opbrud i storetåen.
Så nu....lige nu skal vi prøve.

"Tak! Tak for omsorgen...nej nej, det gør slet ikke ondt i benene mere nu fra i  lørdags" :)

8 kommentarer:

Line sagde ...

God fornøjelse - jeg har prøvet at komme i gang, men det holder aldrig mere end end par gange :)

Helle Jescika sagde ...

Sejt.... Husk nu det kan være en fordel at få nogle sko der passer til din storetå.
Jeg løber ALDRIG, som i virkelig ALDRIG. Har mang intentioner men bliver ikke til noget..
Supersejt du gør det. :O)

1000ideer sagde ...

Måske du kan komme til at lide det? Ja jeg løber flere gange om ugen, og syntes IKKE det er sjovt, men bagefter er det super .... og lige nu er mosen fuld af små ællinger og det dufter skønt .-)

Marianne sagde ...

Wauw fede sko og den gang var det også med neon :) ...
super flot hvis du aldrig har løbet ,at løbe 7 omg. rigtig meget pøj pøj med både i dag og dagene frem...
kram fra en der heller ikke løber ....

Anonym sagde ...

mit motto :vi mennesker er kun skabt til at løbe i flugt.....
misundelig ? neeej da ;O)
pøj pøj

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg er nødt til lige at skrive at jeg overlevede ca. 3km sammen med Karoline.Og helt ærligt, man har det jo fantastisk nu bagefter.

Det kan anbefales.

Karen

Frøskuffen sagde ...

Det var da imponerende flot af dig. Vidste du, at der også er noget, som dyrkes som barfodsløb ?

Et tip: På iform.dk kan du udskrive et træningsprogram, som går fra 0-5 km og evt. senere til mere. Så får man ikke lagt for hårdt ud.

Kirsten sagde ...

Godt gået, Karen og meget fin stil. Det siges at barfodsløb skulle være meget bedre for fødder, ben og vist også ryg end at løbe med sko, så gem du bare dem væk lidt endnu.