mandag den 30. maj 2011

Update....hindbærsnitter

Tusind tak for alle jeres gode opskriftsforslag.
Der er vist allerede flere end jeg kan nå at prøvebage på torsdag.
I første omgang vælger jeg de 4 der er skrevet mest begejstret om og prøvebager dem.
Og så må vi se om jeg finder en "vinder" sammen med min søde super power hjælpe datter Karoline, som bare ELSKER hindbærsnitter, og ellers ikke spiser kage.
Desuden får jeg besøg af nogle blogpiger på torsdag aften. Så kan vi jo håbe de er med på en smagetest?

Prøvebagningen fra i går stammer fra Boligliv (har jeg noteret på min opskrift)
Og ja, til dem der har skrevet der er noget med opskrifter og rettigheder.....så har jeg valgt ikke at bringe noget om hvad og hvordan (hvis det ikke er en oldgammel klassiker fra familien der "vinder") men derimod HVOR man finder opskriften.
Det må da være mest fair sådan?
Der findes jo i øvrigt (som flere også skriver) en Hindbærsnitte hjemmeside!
Den går nu mest op i testsmagning fra diverse bagerier og cafeer.

God hindbærsnittedag derude.

4 kommentarer:

mymlen og my sagde ...

Hindebærsnitter er bare så gode. Har bakt de flere ganger, sist nå på fredag. Brukte Bolig Livs Oppskrift, den var nem å lage.
Jeg følger spent med på ditt hindebærsnittprøvekjøkken.
Hilsen Mymlen

Tilde sagde ...

Jeg glæder mig allerede til torsdag, så ka vi måske endelig få ordentlige snitter her i huset, de opskrifter jeg har prøvet har bare givet en masse snuller, altså sådan det hele krumler når man bider af den, tak for dit eftersøgnings arbejde!!!

janses.blogspot.com sagde ...

Dette gleder jeg meg til :-) Denne kakaen er ikke vanlig her i Norge, men har selvfølgelig vært i DK og smakt på denne vidunderlige kaken. Så når du har funnet den beste skal jeg prøve den her i heimen også. Lykke til med prøvesmakingen :-) Mvh Janse fra Norge

Unknown sagde ...

Det er en prøvesmagning jeg ville elsker at være med til - mums