onsdag den 11. maj 2011

Søstrene Grenes nye hjemmeside (og BLOG)

Har du set hvad en del af mit arbejde er gået ud på på det seneste?
Nemlig at fodre en ny hjemmeside med tekster og billeder.
Nu er den "oppe" og finpudses stadig af holdet bag.
Du kan jo kigge ind og læse BLOGGEN...ja, whau ikke.


Man kan derved få opdateringer om hvad der kommer i Søstrene Grene butikkerne
og hvad varerne kan blive til.
Der er nemlig også madopskrifter og DIY....altså lige om lidt når det hele er kommet på igen.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor dejligt!!! Det har jeg længe savnet. Jeg skal nemlig kører et stykke vej for at komme i SG, så jeg kan godt lide hvis jeg kan forberede indkøbene lidt hjemmefra :D

Nina sagde ...

Jeg har længe fulgt din blog og elsker at følge dine mange kreative udfoldelser. Du får en tanke fra mig hver gang jeg er i Søstrene Grene. Jeg kan desværre ikke komme ind på deres hjemmeside lige nu, men så snart den fungerer igen, så må jeg ind og kigge. Hav en dejlig aften :)

Naninja sagde ...

Skønt med en søster blog, jeg må lige ind og kigge.
Tillykke med din "nye" blog den ser virkelig lækker ud.

www.frunielsen.com sagde ...

Super flot side den kommer jeg til at bruge ligesåmeget som jeg bruger din.Din er da godtnok også blevet peppet op flot
frunielsen