lørdag den 14. maj 2011

Poncho, nu med udskrivningsklar opskrift

Da jeg viste min nye poncho her på bloggen (og live da jeg var på Pakhus 16 marked sidste lørdag).
frembragte det en hær af søde spørgsmål, hvordan, hvor mange masker, kommer der en opskrift?
Ideen til flettede felter foran og bagpå, fik jeg på Stines blog.
Men det meget tynde garn og dermed ganske anderlede model, krævede en ny opskrift.
Min søde mor har lavet en  færdig opskrift til jer, så I kan downloade den  gratis hos de søde Tanter HER....
Hvor I i øvrigt også kan købe Kauni garnet.



Her lidt "close up" af forsiden
og lidt tæt på af bagsiden....

Evt. restegarn kan bruges til hækletæpper a la det her.
Se foto af zig zag tæppe i min header øverst på bloggen.

6 kommentarer:

Sonnie sagde ...

Hold da op, hvor er den flot, det er lang tid siden jeg har set, sådan en smart poncho.
Flot design.

Birgitte sagde ...

Mega nice!!!Respekt!;0)

Marianne sagde ...

den er så fin ....
men må nok liiige holde en lille pause i poncho strik... ( har lige lagt en næaten helt almindelig en på bloggen :)
kh♥
ps. men tak for for opskrift hvis man nu ikke kan la' vær'

hanne ewald sagde ...

Edit er smadder dygtig og du er smadder heldig ;O)

Jenny sagde ...

Sikke flot den er blevet!
Hvor er det bare pænt af din mor at give opskriften videre!

Lena S. sagde ...

Hej, nu ser jeg din overlækre poncho et par år for sent og kan derfor ikke åbne opskriften. Hvis den stadig findes kunne man måske tigge den på mail...?? Lena.sjaellaender(at)jubii.dk ((at)=@)
Det ville være en fantastisk julegave.

Kh Lena