mandag den 9. maj 2011

Lidt mere om farver (og stolthed)

På Pakhus 16 i Odense i denne weekend, fik jeg købt ind hos Karamella.
Hun har den der "lige i øjet" farvesmag, der passer ind hos mig.


Og så er det da med en vis stolthed, jeg kunne købe ind hos min hækleguro.....
hun har været hæklehøne hos mig for mindre end et år siden, og nu er hun klar med en hel bod!!!!
Hvor er det dog skønt, hvad der kommer ud af at hjælpe hinanden.


Mere af det, please!
Flere ting jeg har købt viser jeg i morgen.
Det var super inspirerende.

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Super flotte, og det passer som man siger "øvelse gør mester" God aften...
Hilsen Gitte

KirstenK sagde ...

Fine fine lygter...dejlige farver!

siersbæk sagde ...

jeg vil lære at hækle!!!

Anne sagde ...

Camilla havde virkelig nogle fine ting med til markedet! Tror vi er rigtig mange, der render rundt med hendes hæklede kugle-ringe:) Så det var heldigt for alle os, at du har lært hende at hækle:)

PUK sagde ...

Ja, Camilla kan noget med farver:)