mandag den 16. maj 2011

Svar udbedes.... tak :)

På det seneste har jeg måske ikke fået svaret alle?
Jeg må se i øjnene, at døgnet ikke altid har timer nok, og jeg nogle gange må overveje hvad aftenens sene timer skal bruges til, blog eller mail?

Det er ikke fordi jeg ikke vil, men nogle gange er mailbakken helt fuld, og der er mange ting at tage stilling til, samtidig med at jeg gerne vil nå at lægge nye ideer ud og skrive om det jeg laver, og så når jeg ikke at kigge 4-5 indlæg bagud for eventuelle spørgsmål.
HVIS nogen oplever de ikke har fået svar på noget de spørger om, kan det være fordi deres spørgsmål er lagt ind i et tidligere indlæg og jeg ganske simpelt ikke har opdaget det.
For ellers prøver jeg at svare hver enkelt, naturligvis :)
Så hvis du har spurgt mig om noget, og ikke synes du har fået svar, så skriv i det seneste indlæg eller send en mail til klarbaek@vip.cybercity.dk

God dag derude i blogland.
Og tak for jeres forståelse.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Mon du får tid til at komme til Lene Bjerre udsalg?

Karen Klarbæk sagde ...

Det ville være hyggeligt....men jg har ikke planlagt det ind endnu.

Karen

Gitte sagde ...

Pyha...det kan dælme være stressfyldt i blogland, men fuld forståelse fra min side.

KirstenK sagde ...

Bloggen skulle helst ikke generere stess!

Frøskuffen sagde ...

Jeg kan forestille mig, at det må være dødsens stressende for dig med så mange følgere.

Jeg følger med i kommentarerne i det felt, som ligger øverst ude i siden, hvor jeg kan se de sidste kommentarer. Ellers er det umuligt at følge med i.