tirsdag den 3. maj 2011

Lige om lidt er det Søsterdag

Lige om lidt kan det blive Søsterdag.
Der har du mulighed for at gøre det godt igen, (hvis noget da er gået skævt)!!!!!


Anna & Clara....som jeg jo arbejder med
 synes at alle Søstre, (som de selv) bør fejre hinanden
den sidste lørdag i Maj hvert år.
I år er det Lørdag den 28. Maj, du opfordres til at fejre din søster, eller dine medsøstre.

Find flere ideer til dagen, (som er ganske ukommerciel)
på:
Søsterdag.dk
Jeg selv må vente til min søster Ida kommer hjem på besøg fra USA 29. Juni. 2011
og imens fejre dagen med alle mine medsøstre i stedet.

3 kommentarer:

Diktesoph sagde ...

Jeg har ingen søstre - suk...
Men masser af medsøstre og fantastiske veninder.
En god ide med en dedikeret dag, men jeg synes også vi skal huske at fejre hinanden til daglig :)

Unknown sagde ...

Hvor er der bare en god ide med Søsterdag - og hvor det bare en sød video - har slev oplevet noget ligende med mine 2 piger. Storsøster begyndet at klippe sit eget hår, men det var alt for svært, så hun gik igang med lillesøster i stedet for.

Unknown sagde ...

det lyder som en rigtig god ide, det er nemlig min skønne lillesøsters fødselsdag, så på den ene eller anden måde skal hun da fejres