tirsdag den 24. maj 2011

Er livet lutter lagkage eller ser det sådan ud???

Jeg tænker tit:
Hvis bare xxx så ville alting være lidt lettere....eller
hvis nu bare ikke jeg også lige skulle nå xxx så var livet lutter lagkage.


Men når jeg mærker rigtigt efter, så er det jo langt hen ad vejen "lagkage og masser af flødeskum".
Måske er det hvad man gør det til?
Måske gør man det til hvad det er?

Min gode ven Lars har lært mig at sige/skrive: LAV EN GOD DAG og ikke bare
Hav en god dag.
Og det vil jeg så gøre i dag,  på mit arbejde i Århus, i bilen til Odense OG i Odense Rådhushal fra kl. 16.00.
Hvad gør du i dag?

6 kommentarer:

Kolorista sagde ...

Kære Karen - jeg holder meget af din og Lars´ omformulering - og syns der skal være plads til både lutter & lagkage i livet ;-) I dag glæder jeg mig til friformiddag med min svigerinde & hjemmebagte grovboller, og derefter MED-møde på mit arbejde - for dér sidder jeg sammen med mine mest dynamiske og innovative kolleger om at lave vores skole til den bedste! Hav & lav en go dag! Kram fra Lisbeth

1000ideer sagde ...

Ja og man bestemmer selv om dagen skal være god eller dårlig. Det er ikke hvordan du har det, men tar' det...
Arbejder lidt for meget lige nu, læser til eksamen og i dag skal jeg se mødregruppe, som vi gør ca. en gang pr mdr. på 19. år!!
Hav' en SUPER GOD dag!

www.Kreativhobby.dk sagde ...

" Kom lad os brokke os " som Steffen Brandt en gang sang.....men nej vi danskere har vist ikke noget at brokke os over, for når alt kommer til alt, så har vi det jo meget godt her i lille Danmark :) God dag til dig! :0)

Margit sagde ...

Jeg skal animere på en sjov film igen i dag :) og når jeg har fri skal jeg hjem og hækle en gave til min svigerinde.
Og så skal jeg spise årets første majskolber :)

Kreateten sagde ...

Skøn post!

Jeg tager det nye "mantra" til mig og vil for eftertiden sige "lav en god dag!"

Unknown sagde ...

Sender dig en kærlig tanke, når jeg går og gramser på alle Lene Bjerres hærligheder.