mandag den 23. maj 2011

Altanpynt

Min svigermor kan finde på at ringe og invitere til "nyt altan look".
Og det er altså helt vildt hyggeligt at komme forbi og se hvad hun har lavet.


 Selvom stilen måske ikke er helt min, så er der nu lidt stemning ved blomster og fugle på altanen.


 måske jeg er heldig og "arver" den rhodondendron mens den er i live endnu?
Staves det mon rhododendron eller rhodondendron???
Der kommer rigtig mange op begge gange, når man googler begge ord.



Jeg ved en super fed altan en god ven er ved at "planteindrette"...I ved fuld køkkenhave look på 13. sal.
Måske jeg kan snuppe et par billeder næste gang jeg kommer der forbi?

4 kommentarer:

Mivsel sagde ...

Jeg vil mene at det er 'Rhododendron' :)

Kisser Laptern sagde ...

Ligegyldigt hvodan det staves, mener du den smukke busk med de pink blomster, som også fås i andre farver, og nogle kan blive kæmpestore, ikke? :)

Hilsen overlæreren, som ikke ved hvordan det staves.

Frøskuffen sagde ...

Iflg. "Anbefalede plantenavne" fra Plantedirektoratet staves den Rhododendron.

Uanset stil, så er det smadder hyggeligt at besøge en altan/terrasse, hvor vedkommende har gjort noget ud af indtrykket.

Louise Huss sagde ...

Sproget.dk er bedre til at tjekke stavning end Google
M.v.h. Louise