fredag den 27. maj 2011

Uhm....aften....weekend

Karoline er hjemme fra 5 dage i vikinge Lejr i Lejre. Det har været hårdt siger hun.
Mest det at hun synes hun har levet af fladbrød.
Men det er sundt. Sundt at kunne gennemføre mens man  savner mor og far og det derhjemme.
Så nu holder vi holder hyggeaften. Jeg leger med farverne til det oprindelige tæppe jeg havde tænkt at hækle. Jeg er bare ikke kommet i gang. Og alt imens er der kommet nye nøgle Havblik til samlingen. Nu prøver jeg....og bytter rundt og prøver noget andet.
Det er ligesom at lægge puslespil.

God fredag aften til jer.

10 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nydelig fargesirkel. Tenker de dagene fløy fort for deg likevel.
Karoline er sikkert så lykkelig for å være hjemme igjen. Steven står på kjøkkenet og lager arme riddere, vi skal også kose oss. C,")

Naninja sagde ...

Glæder mig til at se hvad du finder på :o)
Det er en fed farve cirkel du har lavet!

Kisser Laptern sagde ...

Lejre? Mon hun ikke også har fået serveret noget græd eller brændenældesuppe ....

Glædelig weekend.
Kirsten

Kisser Laptern sagde ...

... grød skulle der stå ...

Eva sagde ...

Sikke en dejlig garncirkel.

Ja, det er sundt at være lidt væk fra mor og far og blive udfordret. Det lyder som om, det har været en god oplevelse.

Karen Klarbæk sagde ...

Jo, hun har også fået grød, suppe og kød. Men HUn mener det næsten kun bag fladbrød.....

Og ja, for pokker. Bare afsted med undgerne. Det er jo den slags oplevelser man bliver stærk af :)

Karen Klarbæk sagde ...

Skulle stå:
Næsten kun fik fladbrød

20 timer sagde ...

Ihhh altså, Karen... Det er skønne og inspirerende billeder og tekster, du skriver!
Jeg nyder at kigge med - og får vist lidt abstinenser, når jeg misser lidt.

Jeg lurer jævnligt på garn fra Tanterne, men jeg har det bedst med at hækle i bomuldsgarn á la dét fra Søstrene Grene.
Hvilket af Tanternes garn minder mest om det?

Karen Klarbæk sagde ...

Kære Fam. Ascanius

Søstrenes bomuldsgarn og tanternes Havblik er i princippet bomuld begge dele, men tanternes er en lille bitte smule kraftigere og tættere tvundet (snoet).

Bedste kvlitet hos Tanterne.
Bedste pris hos Søstrene.
Men søstrenes er snart væk mange steder. Tanternes kan man altid få.

Karen

Lilla dør sagde ...

Ein fantastisk farge sirkel! Du har ein kjempe flott blog og følge.....setter pris på inspirasjonen frå deg. Har kjøpt meg garn frå søstrene og holder på strikke håndkle på maskin av dei. Det blir bra det. Skal legge dei ut på bloggen min etter kvart. Ha god søndag