søndag den 8. maj 2011

Pakhus 16...image

Pakhus 16 var en kæmpe oplevelse i går...
du kan lige nå det endnu, hvis du ikke har været der denne weekend.
Haven kan vel vente til næste uge ikke?
Det var kæmpestort (2 haller denne gang).
Og bare hallerne alene er værd at kigge på, på Odense Havn.
Men ellers kan du kigge ind p.g.a. den fede styling, eller trendområderne, eller boderne, eller
sommerblomsterne eller den vildt gode kaffelatte.
Eller bare for at hilse på.
Der er vildt mange bloggere iblandt.
God fornøjelse.


Jeg glæder mig allerede til julemarkedet samme sted.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

som det lyder spændende...jeg vil holde øje med julemarkedet...samle en bilfuld fra sjælland og køre over broen til Odense :D
Kender du datoerne?

Camille sagde ...

Jeg sys også det var et dejligt marked, med masser af skønne mennesker og en skøn atmosfære.........men jeg sku ha vidst jeg skulle ha taget det uldne undetøj på!!!!! BBRRR jeg sy den hal var møg kold.....godt jeg kunne snige mig ud i solen uden at nogen stak af med boderne imens ;0))

Camille sagde ...

er der forresten nogen der kan forklare mig hvordan jeg kan se ældre indlæg??? jeg er ingen comp haj tilstå jeg......jeg sys kun jeg kan gå et par dage tilbage kan det passe??? :0)

Stina sagde ...

jeg var også et smut forbi forårsmarked i går, er helt ør af indtryk, og ser forventningsfuldt frem til julemarked, hvor jeg ganske vist af oplagte årsager vil være bevæbnet med flere lag uld.

til Camille... her på Karens blog, skal du køre helt ned til bunden, så langt at man tror man er kørt forkert.
Der ligger hendes blog-arkiv, indelt med faner for indlæg månedsindelt i årsindelinger. Håber det hjælper dig.
god læselyst

Camille sagde ...

Kære Stina.....jeg er da glad for at høre jeg ikk var den eneste der var ør i hovedet for det var jeg virkelig oz da jeg tog afsted, og rimelig træt og færdig da jeg endlig ankom til smilets by ;0)

Guuuud er det DER de gemmer sig de gamle indlæg.....jeg kunne simpelthen ikke få øje på dem, men de gemte sig godt nok oz langt nede, tuisnd tak for svar ;0))

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg kender ikke datoerne, men sidste år var det 19.-20 og 21. Nov.
Sikkert samme weekend næste gang.