søndag den 1. maj 2011

Det sker ikke ofte....

Det sker ikke ofte, at der er et døgn mellem indlæggene her på bloggen. Men alt har sin grund. Jeg nåede lige at lave kyskager fredag aften inden hovepinen overtog og jeg måtte i seng. Og der har jeg så ligget siden. Migræne og opkast og hvad dertil hører af klynk og selvynk. I aftes mandede jeg mig op i 10 min. og fik lagt dagens perleblogger på....stor anstrengelse....men sådan er det bare med migræne.
Nu er jeg ENDELIG ved at vågne op, her mod slutningen af det der skulle være en fantastisk weekend med solskin og løsning af diverse projekter. Alt må vente. Også aftensmaden hos min mor i aften sammen med svigerforældrene.



Opskriften er fra Frøken Jensens kogebog.

13 kommentarer:

Sabrina Krighaar sagde ...

Jeg føler virkelig med dig, migræne er så forfærdeligt.

God bedring, håber du kan nyde den sidste smule weekend.

Lea sagde ...

Uha, av og æv. Hæsligt at have migræne! Håber du har det godt nu, Karen, og passer godt på dig selv efter den omgang!

Uhm, mums, måske skulle man gå i køkkenet og piske lidt hvider :-)

Loppe-shoppe sagde ...

God bedring!

Jenny sagde ...

EJ hvor synd! Så bliver det da ikke værre! Og så i weekenden?? Træls! Stor medynk herfra!

Katrine K sagde ...

De var utrolig lekre!

Annchen sagde ...

Øv hvor ærgeligt at døje med.. Og så lige når weekenden gjorde sit indtog..
Håber du er ovenpå igen og kan nyde resterne af den..!
KH Anne

Diktesoph sagde ...

Åh stakkel! Sikke en træls måde at tilbringe weekenden på :(
God bedring!

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Mums de ser lækre ud ....
Det er vel ikke sådan, at du har videresendt migrænen til mig ..... for jeg har kæmpet med den siden middagstid - øv - og sovet mormorsøvn på piller hele eftermiddagen.
Håber din er drevet helt over.

HanneZ sagde ...

Åh, Karen. Migræne er bare det værste...håber du kommer ovenpå.
Pas på dig og husk at tage det lidt roligt de næste par dage. Kh Hanne

K sagde ...

Åhh nej - migræne er Så forfærdeligt! Stakkels dig! Jeg er heldigvis - og 7-9-13 og alt det der stadig på oause med det skidt her efter næsten et år efter ammestop. Har jo lov at håbe at det betyder at det er slut med det!
- godt du er ovenpå igen og sikke fine kager!

Kong Mor sagde ...

Håber du er helt ovenpå igen!
Sikke en weekend.

Lækre kys!

Camille sagde ...

Har du prøvet at undlade sukker i din kost???? Jeg har ikk haft migræne én eneste gang efter jeg stoppede med sukker for 4 år siden ;0)) Et lille tip ;0))


Camille

Line sagde ...

Åh hvor jeg kender fornemmelsen! jeg troede jeg fik migræne i forbindelse med vejromskift i aftes, men det sneg sig forbi som bare en lille hovedpine!
Godt at høre at du har fået det bedre!