mandag den 23. maj 2011

Julebasar....er det allerede tid igen?

Ja, planlægningen begynder i aften på Steinerskolen i Silkeborg.
Man skal være i gang i god tid.
Meget skal produceres og ideer skaber nye ideer, så tingene skal på bordet så man kan begynde og lave nyt til næste år....altså hvis man ikke allerede er i gang.


Sidste års modeller skal da ikke med igen....eller skal de?  I ny udgave?

Hvis man virkelig vil noget med basaren. Både salg OG EN JULEFEST er det nu.
Vi ses i morgen igen, for jeg kommer sikkert sent hjem.

6 kommentarer:

g u r o sagde ...

Åå - jeg er så utrolig glad for at du finnes, Karen! Jeg kommer til å hente så mye inspirasjon og idèer herfra utover høsten (ja, jeg vet at det ennå er en stund til.. ;))!
Nå sitter jeg nemlig i komitèen for årets julemarked i Sommerfuglen Steinerbarnehage, og det er så gøy! Men jeg er helt sikker på at det betyr MYE jobb, for vi skal ikke bare holde markedet på samme nivå som fjorårets kjempearrangement, men jeg vil jo gjerne at vi skal løfte det til nye høyder! :) Kanskje det er på tide at jeg samler troppene til et forberedelsesmøte snart..?

Men marked eller ei - du inspirerer alltid! Takk!! :)

Ønsker deg en deilig uke!
Klem

Frk. Toft sagde ...

Hejsa Karen! Hvor er det henne den jule basar er som du snakker om?

Knus Mie

KirstenK sagde ...

Uh ja, der må planlægges i god tid...

Karen Klarbæk sagde ...

Julebasaren er på Steiner skolen i Silkeborg sidste lørdag før 1. søndag i advent 2011.

Tina - FRK Gadekjær sagde ...

de er bare så fine de lamper, du har et billede af. har længe søgt efter en vejledning til at lave dem, da de ville passe perfekt til vores bryllup til sommer. kunne man måske lokke en "opskrift" ud af dig :-)

Frk. Toft sagde ...

Er det sådan et julemarkede, hvor alle er velkommen til at have en stand mod lidt betaling eller hvordan fungere det? Knus Mie