tirsdag den 24. maj 2011

Søsterdag på lørdag?

Jeg ved godt jeg har skrevet det før, men jeg minder lige om det igen....
Anna og Clara opfordrer alle søstre til at holde søsterdag med hinanden Lørdag den 28. Maj 2011.
Du kan finde sjove måder at fejre det på HER.
Eller lave søde gaver til din søster sådan her.

Billedet er lånt fra Søstrene Grenes nye hjemmeside og blog.
Det er jo ikke hvordan I fejrer det der er vigtigt, men at I gør det :)
Og søsterdag kan sagtens holdes med mange andre "med-søstre"..
Og Anna og Clara ved da om nogen hvor vigtigt det er med søstre!

4 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Jeg er den heldige at jeg har en søster så jeg vil da kigge nogle ideer

Anonym sagde ...

Så hyggelig med søsterdag - jeg er så heldig å ha en søster, men også flotte svigersøstre..kanskje jeg må finne på noe fint til dagen :) Alltid flott å ha noe å feire :)

Annchen sagde ...

Super idé fra 'damerne' med søsterdag..:) HAr hapset en del kort;)
Men håber også min kære søster vil fejre mig - nok mest fordi det er min fødselsdag;)
KH Anne

Tina Dalbøge sagde ...

Sød idé med denne søsterdag. Jeg vil da spørge min søster om vi ikke skal gå en dejlig strandtur og slutte af med en kop kaffe ved Emmerys :) KH Tina