fredag den 4. september 2009

White pure white

I dag var jeg på Kreativ messe i Viborg. Jeg måtte ved besøgets udgang se i øjnene, at alt hvad jeg havde købt var knapper. Gamle hvide knapper.


Nu har jeg længe drømt om, at lave mig et glas med gamle lærredsknapper. Jeg har også nogle stykker, men 30 til gør for alvor noget ved sagen.

Forleden var jeg i Søstrene Grene og købte bl.a. hvide lys.

Bemærk. Den nye hvide farve er svagt rosa, svagt gul, svagt mint grøn eller svagt lys lys blå...ja, eller creme.

I fremtiden hedder det bare PURE WHITE.


Og den hæklede kurv fra forleden ....den er en del af det nye hvide look.
Til foråret slår det nok rigtig igennem med det nye PURE WHITE look.....men der sker jo ikke noget ved at glæde sig over det allerede?

6 kommentarer:

Margith sagde ...

Hej Karen!
Hvide kanapper i glas er smukke og dekorative. PÅ mit syværelse har jeg flere til at stå og jeg nyder synet af dem.
God weekend til dig.

Miss Midtjylland sagde ...

Tak for de smukke og meget stemningsfyldte billeder! Du har virkelig snas for detaljer.

Unknown sagde ...

Det er sjovt som nye farver bare kommer snigende ind :-)
Meget delikat.

Unknown sagde ...

Det er lekkert, men det er lenge siden jeg fikk forbud mot alt sykehushvitt så da må vi ha litt kompromisser. Vårt hjem ser ut deretter, litt av hvert c,")
Vakre bilder du viser.

tusindfryd sagde ...

Glæder mig allerede til vi skal gå i hvidt til foråret! Det er alerede lige lovligt gråt over dethele ;-)
Knus

Karin Grøn sagde ...

Spændende tanke at holde det hele i hvidt. Det er flot og spændende og inspirerende