torsdag den 10. september 2009

Sommerfuglen er landet....

Det er lidt sent at sidde og blogge, det indrømmer jeg. Men jeg har været ude at flyve og er lige kommet hjem. Og jeg skulle da lige ind og se til jer.


Denne skønne kageform er fra Tante Grøn i Odense. Jeg har glædet mig til de fik dem i butikken igen, for jeg vil bare SÅ gerne prøve, om den virker efter hensigten....og mine piger...de er helt vilde for at vi skal i gang med forsøgene.

Der er nu hellerikke noget som sommerfugle. Og slet ikke noget som dekorative kager vel?

Hvis nogen har en super opskrift der bare SKAL blive til en sommerfuglekage denne week end skal i endelig sende den på mail: klarbaek@vip.cybercity.dk

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tænk at spise sommerfugle kager :-)

Birgitte sagde ...

Jeg glæder mig til at se kagen færdig!!
God dag;-)

Unknown sagde ...

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en kageopskrift.. jeg er elendig til at bage kage.. men jeg vil lige bakke op om Tante Grøn... det er den bedste strikke butik... lige i stil med Sommerfuglen i KBH :-)

PS: Jeg har kreeret med dine stoffer... tjek mit seneste indlæg.. super fede metervarer.. Takker

Mette sagde ...

Den sommerfugle form er for skøn! Husker tydeligt bamse formen fra børnene var små. God kage bagning!