lørdag den 19. september 2009

Og vinderen blev.....

Alle navne er skrevet....46 stk. i alt. Tak for den store deltagelse....man får jo lyst til at lave give aways ofte når så mange vil være med :)

Sedlerne er foldet.....
og klar til et par ivrige børnehænder.

Pigerne trækker i fællesskab.

Og vinderen er..... LIS/Karlssons kludeskab
Så kære Lis STORT TIL LYKKE. Du skal bare skrive til mig hvilken af de 3 gaver jeg skal sende til dig. Og så hvilken adresse gaven skal leveres på.


Jeg var i øvrigt i dag den heldige vinder af en rigtig rigtig fin tehætte i Rappedikkes give away.

5 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Jeg bliver fuldstændig rørstrømsk, når jeg ser den skål, du har alle de små sedler i. Det stel havde vi i mit barndomshjem. Det er mange år siden, jeg sidst har set det lille blomstermotiv, men det er lige før, jeg kan smage min mors rabarbergrød, nu hvor jeg ser det igen.

Tillykke til de heldige vindere!

KirstenK sagde ...

Jeg er også vild med skålen, jeg har en magen til, og den er så sød...

Vibeke sagde ...

God morgen Karen :)

Håper du har hatt en fin reise! Hyggelig at du likte bildene, vi er veldig fornøyd også. Gruet meg veldig til at vi skulle bli fotografert siden jeg ikke har et snev av fotogenitet i meg men fotografen var kjempeflink oh jeg slappet virkelig av og hadde det gøy :)

Grattis til vinneren!

Morgenklem fra meg

kundskabogkaos sagde ...

Hej Karen, og tilykke med din nyvundne plads på danske mest læste blogs, du ligger allerede nr. 76!!! Wauw!! Jeg ærger mig da rigtig meget over at jeg ikke nåede at være med i dit giveaway, for de små flag er SÅ fine. Her du en opskrift på hæklet flag. Jeg tror min juletræ ville være ekstra fint i år, hvis det hvirvlet ind i flag. Så hyggeligt!! Mønstret jeg leder efter er i bogen "Politikens strikke og hæklebog"

Mvh Sarah

Lis Rylander Karlsson sagde ...

JUUUUUUUUUHUUUUUUUU:)))

Vi får det fineste juletræ i år!
Og her gik jeg og tænkte: Alle de giveaways og jeg vinder med garanti ikke noget. MEn jo da! Sikken en dejlig søndag!:)

God weekend (resterne af den, i det mindste)