torsdag den 17. september 2009

Om det så er sikkerhedsnålen....så er den lækker!

Var forbi min absolutte yndlings pariser butik LOFT design by....hen under aften i tirsdags.
De er mestre i råt "lofts" look. Factory stil kørt helt ud. Om det så er sikkerhedsnålen, så er den rå og lækker.

For første gang fik jeg fingre i (det vi har vidst længe var på vej), Stof af mælkefibre. Ja, du hørte rigtig. Det er SUPER SUPER blødt og i denne variation blandet med 20% Cashmire uld.

Mælkefibre bliver vidst ikke lige til salg fra hvem som helst endnu.
Men det er da interessant ikke?

Emballagen er stadig helt traditionel, men lækker.

Logotryk lige som det ser bedst ud.


Og butiksfacaden følger med. Jeg fik lov at tage billeder hvis det "bare var til en blog"....ellers vil de ikke have nogen til at fotografere.


Det er ikke i den butik man finder super farveinspiration til næste sæson....med mindre man laver alt gråt og sort og creme....for det er farverne hos LOFT og det har det altid været lige så længe jeg er kommet der.



8 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Dejligt med lidt inspiration. Det er ikke som hos Abercrombie and Fitch. Hos dem er sort en ikke eksisterende farve.
Jeg er også stor fan af LOFT.
God dag;-)

Margith sagde ...

Gennemført og lækkert. Lyder interessant med mælkefibre!
God dag til dig.

KirstenK sagde ...

Mælkefibre! Lyder godt nok interessant...jeg elsker også når mærkater og embalage passer til produktet...

Sifka sagde ...

Strikkegarn af mælkefibre er også utrolig blødt. Garnet kan bl. a. købes her:

http://www.bellabroderiogstrik.dk/product.asp?product=189

Ulla V. sagde ...

Du har ret - sikkerhedsnålen er super cool.
Det lyder til at være en skøn butik...og at tøjet er gråt, sort og cremefarvet ville jeg elske.

Jeg har også været lidt lun på mælkegarn på det seneste, men havde egentlig slet ikke skænket det en tanke, at der selvfølgelig også kunne produceres stof af mælkefibre!


Hav en dejlig weekend, Karen. :))

Huset på toppen sagde ...

Så utrolig flott ut,Karen:) super cool sikkerhedsnål, lekker var den:9
ha en fin helg!
Klem Linda

tusindfryd sagde ...

Velkommen hjem :-)
Kan ikke forstå at det kan laves stof af mælkefibre??Er det kulhydraten?? Resten er jo bare protein og fedt og det kan vel ikke vaskes ;-/
Men fedt ser det LOFT ud der kunne jeg helt sikkert godt fylde en pose eller to, er helt hen og væk i koksgrå, råhvid og pudder!
God weekend du søde.

formigrafisk sagde ...

Hei Karen!
Nydelig blogg du har, meget inspirerende!
Klær av melkefibre var helt nytt for meg, har aldri hørt om det før nå! Høres mykt ut, ja!
Sikkerhetsnålen er slike detaljer som fortryller det hele.
Jeg er også helt enig i den lekre enkelheten i logo'en.
God helg, jeg kommer snart igjen på "besøk"!
:D