lørdag den 12. september 2009

Hvordan man bor i en kuffert

Lige for tiden er en af de perioder hvor jeg nærmest bor i en kuffert.

Dårligt er jeg landet fra bryllup i Tyskland, før jeg snuttede til Bruxelles.
De gode støvler jeg stort set altid er iklædt bliver der god brug for igen i denne uge, der står på nordvest sjælland mandag, og tirsdag -torsdag i Paris.



Efter mange år på farten er jeg lynhurtig til at pakke. Alt hvad jeg ejer passer på kryds og tværs, så det er altid en en meget lille halvtom kabine størrelse kuffert der kommer afsted.


Mobilen er en håndværker model....alt i alt er min stil og rejse stilen en smule "terræn gående".
Hvordan er din rejse stil?

Du kan stadig melde dig som ny læser og deltage i min "hvem kan slå Ander Fogh" konkurrence.

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tænk jeg rejser så sjældent , at jeg ingen stil har :-)

Unknown sagde ...

Hei :-)

Jeg lese alt en stund din Blog og like den...
Jeg ikke snakke norsk, men jeg vil lære, da jeg er en stor digge (??) av Norge...
Fin Foto du gjør...

har en fin dag
Teufelchen

tusindfryd sagde ...

Min rejse stil er ikke særlig stilig, nærmere kaotisk :-) Jeg har altid det forkerte med uldtrøjer til høj solskin osv. Mangler altid en vigtig personlig ting oftest tandbørsten fordi der skulle være plads til garn ,pinde , nåle, idebog , penalhus og andet sysle værktøj...
Men jeg har klaret mig indtil nu ;-)

God weekend og rejse i næste uge.

Vibeke sagde ...

Så råfiiine støvler, me like! Liker din reisestil Karen :)

Klemmer
Vibeke

Dans på roser... sagde ...

God tur på alle dine spennende reisemål!

barnigjendesign sagde ...

Sånne støvler har jeg også, jeg elsker dem. Her oppe i Norge har vi hatt noen varme dager, så jeg har ikke begynt å bruke dem ennå i høst. Marieinwonderland er i Dublin i helgen, og hun har lovet å kjøpe de sorte med roser, hvis de har. De står øverst på min ønskeliste. Hvor gammel(ung) må man være for å bruke dr.Martens! Ser meg selv på pleiehjemmet: "Jeg går ikke et skritt uten mine dr.Martens". Mormor of the punk!
Ha en fin lørdagaften!
Klem!

Birgitte sagde ...

Da jeg studerede i København, arbejede jeg som stewardesse i SAS, så jeg er en ørn til at pakke kuffert. Jeg savner rejselivet, men med 5 unger og en mand, der er pilot, så er det ikke muligt.Karen, måske kan jeg snige mig ned i din næste gang, du skal rejse haha.

RikkeW sagde ...

Ja superseje støvler, en tidligere kollega havde dem i lidt kortere i en fed lyserøde-pink-farve, de var også superseje.
Jeg melder mig i øvrigt som fast læser.
Vh Rikke