tirsdag den 29. september 2009

Der er noget at flage for

Nu har det handlet om flag i et par dage. Mest fordi flagene har været vist i forbindelse med min give away: "Hvem kan slå..." for nogle uger siden og siden er det strømmet ind med forespørgsler på mailen om hvor jeg har opskriften fra.
Den har jeg fra mig selv (og min mor) for vi udvikler ofte sammen. Jeg får ideerne og hun har tid til at prøve forskellige måder inden vi laver en endelig opskrift.
Når først noget er "på plads" og ideen er klar vælter det frem i mit hoved med: "man kunne jo også,,," og derfor er flagene blevet til både ranker, bordflag og KAGEFLAG....og senest farvestrålende fødselsdagsranke som på billedet her.

Det behøver jo ikke være klassisk altid vel?

Her kommer der så 2 ekstra gode grunde til at flage i dag:
Til min store forundring har jeg rundet langt over 500 unikke besøgende på bloggen i dag...det skyldes nu ikke at mine indlæg har været interessante, snarere at Liselotte har vist min Dumpling Dynasty pung og linker til min blog.Hun er topscorer på den danske blogliste over mest besøgte blog. Derfor.
Min søster Ida (der bor i Pennsylvania/USA) har fødselsdag i dag. Stort til lykke til hende, jeg håber hun læser med..

Og så glæder jeg mig til at se nogle bloggere, der har meldt deres ankomst til vores kreative dag i Stof og Stil Roskilde, hvor jeg er på besøg i morgen. Kig forbi dem der har tid og er i nærheden. Det kunne være SÅ hyggeligt.

6 kommentarer:

borghild sagde ...

Så flotte farger du har brukt!! Jeg synes det danske flagget også er riktig fint, men det er jo ikke så relevant for oss;) Men nå skal jeg jammen prøve meg på en fargerik rekke istedenfor:) Klem B:)

tusindfryd sagde ...

Tillykke søde
med din søster,de mange besøg og de fine flag de alternative farver klæder hinanden :-)
God dag i Roskilde i morgen!

Birgitte sagde ...

Jeg synes faktisk, der er lidt sødt i mange farver også.Dem må jeg prøve at lave. Mon det skal være blåt til en dreng?? Ses om lidt.

Saskia ♥ Stipje ♥ sagde ...

wow so verry verry sweet♥ ♥ ♥
hugs from Holland Margarita

Mette sagde ...

Ahj, Karen, det skulle jeg bare have opfanget! Så var turen afgjort gået til Roskilde. kærligst Mette

oklyous sagde ...

Virkelig fedt at hækle flag! Det skal jeg helt klart huske - og eksperimentere med:)