søndag den 20. september 2009

Danmarks størte udvalg af Desigual


Silkeborg har fået en ny super shop. En stor butik med det helt store udvalg af Spanske Desigual. Heldig kartoffel lige at bo i Silkeborg ikke?


Det er svært at holde pungen i lommen med de fede kjoler der var at vælge imellem.


Desigual pigekjole til Karoline og strømpebukser til 10 Kr. fra Tøj og sko.



For jer der måske også er fan, så er butiksadressen lige her.

DESREE, Bios Gård 4-6, 8600 Silkeborg. Eller brug hjemmesiden her.

10 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Så fede kjoler. Hvor er hun smart din lille pige!!!!!Den blå kunne jeg godt have;-)

hanne ewald sagde ...

jeg elsker også desigual, og transporterer altid mit grej frem og tilbage fra job i posen.
Men jeg synes det er for dyrt ! Så jeg nøjes med at kikke,når jeg er ude at rejse. Men nu,er du så så heldig, at du også kan kikke når der er udsalg !

Unknown sagde ...

Jeg kender godt det mærke.. jeg kunne gå helt amok.. jeg vidste ikke de lavede til børn! PIS - det bliver dyrt.. godt jeg bor på Fyn..
PS karen, jeg skal lige bruge din adresse, så jeg kan sende dig tehætten :-)

Pi Andrea sagde ...

Det er bare så fedt det tøj de laver...men da jeg er en str. xxl så må jeg nøjes med at kigge og lade mig inspirere... :o)
Butikken Dreams i Fields har også en stor afdeling med deres tøj... :o)

Karen Klarbæk sagde ...

Den i Fields skulle være mindre end den i Silkeborg....færre varer!
Jeg kan også kun lige krybe i en XL...
Karen

Pernille sagde ...

Wow! Sikke skønne kjoler, dem kan jeg sagtens forstå at du ikke kan stå for. Tak for armbåndet, det er bare så fint. :o)

TAA sagde ...

Fedt at der er kommet en stor desigual butik i Silkeborg. Har I også desigualtasker? Kan man komme på en mailing liste til nyhedsbrev?

Anonym sagde ...

Hej
Ja man kan godt komme paa mailingsliste gaa ind paa siden www.desree.dk og tilmeld jer saa faar i besked naar der er gode tilbud eller nye varer paaa hylderne.

Anonym sagde ...

så mangler vi bare at nogen får øjnene op for desiguals herretøj ;-)

Anonym sagde ...

så mangler vi bare at nogen får øjnene op for desiguals herretøj ;-)