mandag den 14. september 2009

Rappedikke give away

Det kan godt være det vrimler med give aways lige for tiden. Men den her den er så skøn at jeg bare MÅ være med. Jeg får sjældent selv syet ret meget....for det kan man ikke så godt medbringe når man er på farten, hvorimod en hæklenål er super på en flytur, som nu i dag hvor jeg lige smutter 3 dage til PARIS.


Så jeg satser på alle de "heste" jeg kan for at vinde. (Du må altså godt gå ind og se Rappedikkes skønne giveaway, man lad nu lige mig være den eneste ikke? Ellers vinder jeg jo ikke vel?)
Til gengæld kan du stadig være med i min "hvem kan slå Anders Fogh" give away. Den udtrækkes på lørdag.
I øvrigt vil jeg gerne sige tak til alle min "nye" læsere der er kommet "frem i lyset". Dejligt lige at vide lidt om hvem der læser med.



I øvrigt medbringer jeg altid en af de 2 små sager her i min håndtaske. Pludselig er det helt aktuelt at gøre det når man rejser i udlandet også.

Det er en lille billig ting at huske på rejsen....og jeg bilder mig ind at det hjælper at bruge det.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Rigtig god tur :-)