lørdag den 12. september 2009

Store Karoline dag?



Forleden var jeg på blogven besøg i Århus og kom med Wenche forbi en børnetøjsbutik med de skønneste sager i vinduet bl.a. denne elefant.
I dag var jeg så på en tur til Århus for at finde vinterstøvler med Karoline min ældste datter.
Og i dag var det i åbningstiden vi var der, så jeg fik lige tid til at kigge forbi butikken og blive ejer af denne søde "halskæde elefant".
Den er fra Loopy design i England.
Ja whau ikke? Tjek dem ud på nettet, hvis du ikke er i nærheden af Århus. De laver fedt kreativt pigetøj.


Når vi er afsted alene på shopping Karoline og jeg kalder vi det "Store Karoline dag"

Om lidt spiller Caroline W. semifinale i US open i tennis.....lad os håbe det for alvor bliver "store Caroline dag" (selvom det staves med C)
PS. Du kan stadig være med i "Hvem kan slå Anders Fogh" give away. Se link øverst på siden.

6 kommentarer:

nynne sagde ...

Sådan en dejlig halskæde har Josefine også-hun valgte frøen. Den er fantastisk skøn. Vi kiggede også længe på elefanten - var som lige ved at købe den til mig selv.

Unknown sagde ...

Søt liten elefant. Caroline har sikkert hatt en spennende dag. God helg til dere. :-)

Unknown sagde ...

Den er godt nok skøn, den bette elefant :-)
Det er så dejligt med disse ture med en man holder frygtelig meget af :-)

Pernille på 1. sagde ...

Den er da bare for fed den elefant, man får lyst til at sætte sig ned og strikke dyr, jeg må lige have tjekket den butik.

Knus

Karen Klarbæk sagde ...

Butikken hvor jeg købte elefanten ligger i Graven i Århus.
Super fin lille butik i øvrigt.

Karen

Anna sagde ...

Snyggaste halsbandet jag sett på länge!

Anna