fredag den 11. september 2009

Hvem kan slå Anders Fogh?

Ved et tilfælde fandt jeg dette sjove link: Mest populære danske blogs og opdagede at jeg var på med en 99. plads.
Ja, hvem kan slå Anders Fogh på bloglisten over mest populære blogs?
Det kan f.eks. Slagt en hellig ko, Madames huskeblog og Hverken fugl eller fisk ....alle højt respekterede blogskrivere.

Jeg kan langt fra endnu "slå Anders Fogh" men en 99. plads er da en begyndelse. (Ved nu ikke hvor seriøs listen opgøres?)



Til gengæld runder jeg snart 100 faste læsere. I den anledning vil jeg gerne udlodde en gave blandt dem der melder sig på som ny fast læser (og skriver en kommentar, så jeg har navnet til lotteriet).

De som allerede er faste læsere og som vil være med i lodtrækningen, må skrive en kommentar om, at de jo er der allerede.

Gavelotteriet udtrækkes næste lørdag den 19. September.

Hvis du er vinderen, kan du vælge mellem de 3 viste ting:

1 ) Hæklet flagranke med 10 flag eller

2) 5 hæklede svampe i forskellige størrelser

eller
3) Eva Marie Wilkens skønne bog "Fra dig til mig"

46 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

Jeg er her allerede :-)
Flot placering selvom der stadig er lang vej til Hr. Fogh.

tusindfryd sagde ...

Jeg er med !!Både på bloggen og i lotteriet!!!! Den bog må lige være noget for mig ;-)
100 er et smukt rundt tal og 99 også .De 100 vil stige og de 99 falde for din blog er altid inspirerende, hyggelig og kærlig.
Rigtig god weekend.

Ida sagde ...

Grattis med plass på topplisten! Syntes du fortjener denne passen og bedre - du oppdaterer ofte, kommer med innholdsrike og inspirerende innlegg - og ikke mninst, varierte! Samtidig er du ofte på besøk hos andre!! :-)

Trodde jeg var følger hos deg - men nå har jeg ordnet det, heldigvis!!!

Oj, tenk om jeg vinner da - vet ikke om jeg klarer å velge premie 1. eller 2. Men jeg tror kanskje den flaggrekken fristet aller mest!!!

Ha en fin helg, Karen!
klemmer fra Ida

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Ih, dog!
Tillykke med det:)
Sku man være heldig i lotteriet, så er jeg på de der flag!

Mette Marie sagde ...

Jeg læser med her hver dag, så jeg kan vist ligeså godt bekende kulør og melde mig som fast læser.

Jeg vil helst vinde 5 svampe. De er så fine.

Jytte sagde ...

Jeg kigger også med hver dag, så jeg kan da lige så godt melde mig som fast læser ... jeg kunne rigtig godt tænke mig bogen :o)
Mange hilsner Jytte

Fru Thornholm sagde ...

Jeg vil da gerne være med - også selvom jeg er her allerede :-) Hvis jeg skulle være så heldig, er jeg vild med flagene. God weekend!

Anonym sagde ...

Sejt gået.. Bare fortsæt med at gøre siden bedre og bedre så bliver du pludselig nummer 1. ;o)

Vil osse være med i lodtrækningen

Anonym sagde ...

Sejt at være imellem de øverste 100 :) Tænk bare hvormange blogs der egentlig findes! Og selvfølgelig følger jeg dig også, nogle dage flere gange om dagen :)
Og selvom jeg er vild med bogen, så er dine flagranker altså bare så fede!
God weekend - knus Mette

Little gamer sagde ...

Jeg er her osgaa allerede :)

May Anna sagde ...

Ups, det er da en fejl, at jeg ikke har meldt mig som fast læser, da jeg kigger dagligt ind på din blog. Lotteriet vil jeg meget gerne være med i.

Susan sagde ...

Tillykke med din placering, det er da flot.
Jeg har læst med et stykke tid, jeg har bla. prøvet at lave dine roulou armbånd men jeg kan ikke vende dem....
Hvis jeg vinder lodtrækningen ønsker jeg mig bogen, opskriften på svampe købte jeg sidste år og flagrankerne har jeg syet en masse af.
God weekend
Hilsen
Susan

Mette Sund sagde ...

må da bare være med nu.....ikke bare være skabsbloglæsersnagelæser.....

Fruen sagde ...

Hej Karen..
Jeg er bestemt også med.. Så fin Give away.. :) Jeg var vist følger nr 98.. :)
kh Rakel

Anonym sagde ...

Hej Karen.
Det er snart længe siden jeg meldte mig som fast læser og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Får ikke lagt så mange kommentarer, men glæder mig hver dag til at se hvad du har lavet af indlæg på bloggen :-)

Birgitte sagde ...

Godmorgen Karen.
Jeg er her jo allerede trofast.
Vil da gerne være med.
Og din blog er den første, jeg besøger hver dag!!! Tak;-)

Unknown sagde ...

Jeg er her også allerede... hvis jeg er heldig at vinde flagene, ville jeg blive ellevild

Unknown sagde ...

Jeg er her allerede og vil meget gerne deltage i lotteriet.
Næsten 100 faste læsere- flot :-)
Og nummer 99- fantastisk :-)

Denblyviol sagde ...

Ser først nu din placering. Det er da imponerende at være blandt de øverste 100.
Bare man var heldig at vinde nogle af dine skønne ting.

KirstenK sagde ...

Jeg læser regelmæssigt med, men har nu også "registreret" mig som fast læser. Hvis jeg skulle være så heldig at blive udtrukket vil jeg gerne have bogen, tror lige den kunne være noget for mig...

Pi Andrea sagde ...

Jeg har først lige tilmeldt mig...men har jo læst med i et stykke tid efterhånden, og vil gerne være med i lodtrækningen... :o)
Håber at han bliver slået...af hvem-som-helst... :o)

Miss Midtjylland sagde ...

UUh... Karen, jeg er allerede meget trofast læser og beundrer af dine super hyggelige og ofte kreative indlæg - jeg vil samtidig benytte lejligheden til at sige tak for super inspiraton. Du er en rigtig venlig blogger. - og tillykke med den flotte placering

Fru Fly * Heidi sagde ...

Jeg er mer enn gjerne med! Er glad jeg fant denne bloggen, det er masse fine oppdateringer og jeg liker så godt din stil! Ha en flott helg:)

IF Stjernen sagde ...

Jeg var skam fast læser via Bloglines, men nu er jeg det også via google ;-)

Vi forfærdelig gerne vinde bogen! Selv om både flag og svampe også er fine.

ps - vil MEGET hellere læse din blog end Anders Foghs!

l.stjernby design sagde ...

jeg læser dig fast :-) og skal gerne gøre mit for at få dig frem på listen!

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Stort tillykke med placeringen! -Super flot!

Jeg har netop meldt mig som fast læser. Var fast læser før også, dog uden at være tilmeldt da jeg ikke havde nogen blog.

Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville valget nok falde på flagranken. Hmm... eller bogen, den ser også god ud. :-)

God weekend fra Tine

Cecilie sagde ...

Så er jeg fast læser, har nu godt nok læst din blog fast længe, men først nu giver jeg mig til kende helt reelt. Jeg er vild med dine svampe og ved min lille datter ville elske dem.

Anonym sagde ...

Julepynt med historier er det bedste - så jeg vil mægtig gerne vinde dine søde flag. Tillykke med at du har ramt listen! Er sikker på du er godt på vej opad allerede ;-)

Laila sagde ...

oj oj.. hvem ville ikke gerne vinde de smukke svampe..?

Og så lige et stort tillykke med den fine placering!

Frøken Nobel sagde ...

Hov, glemte da at skrive en kommentar, forleden da jeg meldte min under fanerne som fast læser:-)

Tina sagde ...

Jamen jeg er vist også ved at være fast herinde;)
Vender ihvertfald tilbage igen og igen...
Altid godt med noget kreainspiration
:) Tina

Fru Melgaard sagde ...

Sejt gået, men du og din blog har nu også fortjent det:o). Glæder mig altid til at se, hvad du nu har fundet på af inspirerende sager.
Skulle jeg være så heldig at vinde, ville jeg rigtig gerne have bogen:o)

Mette sagde ...

Ja, jeg er her jo også allerede, men det er via Bloglines. Tæller det....?! kærligst Mette

Tante T sagde ...

Jamen jeg er helt ny her, og nyder nu endnu en spændende blog ;-)
Er jeg den heldige nummer hundrede-et-eller-andet, vil jeg gerne overraskes med flag eller svampe...

Pialouise sagde ...

Tillykke med den flotte placering og de mange faste læsere, men det undrer mig nu ikke. Din blog ER et skønt og magisk univers. Du har længe været på min blogroll, men nu er jeg også fast læser.

Skulle jeg være en af de heldige vil flagene passe så fint på mit juletræ. Jeg elsker julepynt med sjæl og historie.
Alternativt bogen, som nok vil kunne give mange timers kreahygge :)

Nina sagde ...

Hej Karen! Så har jeg meldt mig som fast læser, faktisk har jeg læst med et stykke tid, men været meget anonym. Det er super flot med placeringen :) Hilsen Nina

KATE ♥ sagde ...

Jeg har lenge vert fast leser hos deg, og vil gjærne bli med på konkuransen.
Flaggene likte jeg spesielt godt.
Klem Kate

Villa Ko sagde ...

Tak, vil meget gerne deltage :-) Jeg er nu tilmeldt som fast læser. Svampe eller flag ville være alletiders gevinst.

Annette sagde ...

Jeg melder mig på listen... og er vild med svampene...

SOLSAUM sagde ...

Eg har følgt med deg ei stund, men no er eg også registret;.)
Eg likar godt soppane (dei 5svampe) dine, men boka er og spennande.

Julie sagde ...

Jeg har lige faldet over din side og har hermed puttet den ind i mine bogmærker, der er mange gode ideer når man selv er et "hobby menneske" :)

[Spitzenklasse] sagde ...

Man kan vinde toadstool, den ægte røde/hvide slags - min yndlings !

Her må jeg deltage. Godt at vide man ikke er den eneste med de tendenser.

/Mette

Frau Putz sagde ...

Jeg har længe været med - bare via Google Reader - men nu er jeg så også med med billede... og vil da enormt gerne vinde den der bog, så jeg kan få ekstra inspiration til hjemmegjorte gaver.

Og så håber jeg da, at du snart kommer til at slå Anders Fogh ;o)

Unknown sagde ...

Jeg er der allerede og vil bare gerne være med....;o) Så lige at du er nummer 91 nu... Flot;o)

Tina sagde ...

Har skrevet her før, men bliver lidt usikker på, om man skal gøre andet, for at blive "fast læser"???
(Hvis jeg bliver den heldige vinder, vil jeg blive glad for bogen)
K.h. Tina

Marieinwonderland sagde ...

Jeg leser jo bloggen din, men har ikke meldt meg som fast følger. Det har jeg gjort nå:) Ønsker deg en flott helg, Karen!