søndag den 6. september 2009

Og vinder farven blev....

Her er alle farverne der er i restekurven for tiden. Så der er frit valg til hæklede armbånd....


Alligevel blev den klare vinderfarve nummer 14 Koksgrå med 7 stemmer. Lyslilla nummer 3 med 6 stemmer og lys grå nummer 13 med 5 stemmer.


De 3 der vandt, har valgt de 3 herunder. De er "produceret" i aftes, så de postes i dag.
(Mangler endnu Puttenings adresse).


Tak for ivrig hjælp med farverne. Nu må jeg så se at lave en masse koksgrå, grå og lyslilla til skolens basar. Basaren er på Steiner Skolen i Silkeborg lørdag den 28. November, så der er tid endnu.

6 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Hej Karen. De er fine at sælge på bazaren, men jeg synes også du skal tænke på at det er til vinter du skal sælge dem. Derfor skal du tænke i mørkere farver f.eks. mørkerød og højrød fordi det er juletid og sort hvis det er til voksne og så er min erfaring at har du en stak i klare regnbuefarver fra gul over orange rød, lillla, blå og grøn især i glade farver, så er det et godt blikfang og sælgere bedre end hvis der ligger 10 koksgrå og 10 lyslilla osv. BAre et lille FIF fra mig

Karin Grøn sagde ...

Glemte at sige, at de helst skal have samme farve kant i de klare farver f.eks. hvid for at give blikfang. så ser de ud som om de hører sammen og køber folk mere end een og det er vel tanken til netop sådan en bazar at have godt blikfang og mulighed for at folk synes at tingene hænger sammen og derfor køber mere end een. så kommer der forhåbentlig penge i kassen til skolen.

Anonym sagde ...

Nej hvor er de fiiine. Glæder mig til at få min. Hvad er det for noget garn du bruger?? dem fra stof og stil??
God søndag

Unknown sagde ...

De er fine uansett. Jeg synes de lyslilla er fine til vinteren også. Bare tenk så fint til julebord med litt sotet lillafarge , sort og sølv. Det er bare for å vise vi er millioner av mennesker med ulike smaker og alt er fint. Alt til hver sin anledning.
Idag skal vi feire en stor dag og jeg har allerede fått to telefoner hva skal vi kle oss. Jeg bare svarer helst ikke dongeri. Jeg tror nok at det var noe som de kunne stilt opp i. Bare det viser at vi er ulike med ulik smak.
Huff, jeg maser Karen . Ha en fin dag.

Unknown sagde ...

Tænk, jeg har opdaget noget nyt omkring miig selv... - jeg kan få mundvand af at se din kurv fyldt med de dejligste farver garn :-)

randiglensbo.dk sagde ...

Mange tak for armbåndet, som jeg er rigtig glad for. Jeg ville ønske, at jeg selv kunne nørkle så fine ting, men mine håndarbejdsevner rækker kun lige netop til at strikke et halstørklæde :-)