torsdag den 3. september 2009

Når jeg virkelig trænger til ro...

Så er det her jeg søger hen.

Af en eller anden grund, er badeværelset som regel altid gjort rent og der ligger sjældent noget fremme. Det er nemlig ikke der alle mine kreative projekter bliver til. Men det er der "tavlen vaskes ren", så jeg er klar til nyt.

Og så er sådan et badeværelse så funktionelt. Sæbeholdere og andre små praktiske
foranstaltninger gør, at det er let at holde rent og ryddeligt.

I aften har det fået en "tur" med sæbe og børste og klud. Så er det lidt lettere at nå det hele i morgen, når vi kommer hjem og der er WEEK END.
Men inden, skal jeg lige et par timer på arbejde og så til KREATIV MESSE i Viborg.
Ses vi mon?



5 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Jeg ville gerne møde dig, men du ved Sjælland/Jylland, det er ikke lige 30 min. i bilen, såååå det må blive en anden gang.
Har du set Den gode feen bloggen. Tjek lige de fine stoffer, hun har lavet puder i.
God dag

Unknown sagde ...

Det er også et meget smukt badeværelse I har.

Rosa Velour sagde ...

Sikke et smukt badeværelse - jeg bliver grøn af misundelse! Helt ærligt, hvordan er det muligt at holde det så ryddigt??? Jeg fatter det altså ikke, du skulle se mit badeværelse...eller ved nærmere eftertanke...nej, du skal slippe. Du var blevet stresset, for der er der ikke tale om nogen tabula resa!

God weekend til dig, når den indtræffe :)

Rosa

Anonym sagde ...

Hej Karen
Håber vi ses :) Jeg tager hele strikkeklubben med til Viborg i morgen! Har Stof og Stil en stand der, eller skal du bare afsted som snuser? :)

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg kører nu...vi skal bare snuse