onsdag den 23. september 2009

Nye farver i baby wool

Til min "skræk" opdagede jeg en strikket stribe, der skulle vise de fine nye farver i baby wool i Stof og Stil i Herning i dag. Og fluks fik jeg en brændende lyst til et smalt stribet halstørklæde i alle farverne, så jeg sprang hen og fandt et nøgle af hver. Der er heldigvis rabat hvis man køber 10 eller flere nøgler ad gangen.....som om det er en undskyldning for at købe ind med arme og ben?

Og sølvgarnet er jeg stor forbruger af for tiden, så det skal da mixes med farverne. Så må vi se om det lander i bunken af "to do" eller om jeg kommer i gang snart.

14 kommentarer:

Camilla sagde ...

Nej, hvor ser det bare fint ud. Lækkert :-)

Margith sagde ...

Ja man får lyst til det hele, men døgnet har kun 24 timer.

SOLSAUM sagde ...

Nydelege fargar og for nokre tøffe bilder du hadde i innlegget ditt! Eg gleder meg til å sjå resultatet av idéen din;.)

Rosa Velour sagde ...

Jeg kan godt forstå, at du ikke kan lade være - de farver er bare helt nydelige. jeg kan nogen gange ligge vågen om natten, fordi jeg får en eller anden idé. Ofte er det noget i keramik, jeg får lyst til at lave...midt om natten!

Sascha sagde ...

Synes du er ond ond ond...har jo slet ik tid til at begynde på flere nye projekter lige nu, men NUJ jeg får lyst til at lave det samme når jeg ser alle de flotte farver, kan allerede se det om halsen på mig en kold efterårsdag i skoven :-D

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg skynder mig at give videre til Camilla (øverste kommentar) det er hende der har lavet alle farverne og har købt garnet hjem....hvis der er nogen der er ond så må....hi hi

Karen

Helle : sagde ...

uha sikke nogle skønne farver, det kan ikke andet end blive flot og et hit !

hanne ewald sagde ...

Sådan et " slipsetyndt " halstørklæde tror jeg jeg ønsker mig til jul!
Karen du må ved lejlighed lære mig at hækle !
Jeg tror ikke det vil tage så lang tid at lave, hvis bare jeg kunne hækle, og garn har jeg MEGA nok af !

Pi Andrea sagde ...

Lækre farver...det skal nok blive fint... :o)

Unknown sagde ...

Det kan kun blive smukt ! Det er du nød til at nørkle færdig og vise frem :-)

Karen Marie sagde ...

Der sker noget mærkeligt når man ser sådan en farve cirkel - man bliver straks blød i knæene! Jeg har lige fået en masse sytråd af en kollega, og når det ligger der i alle de forskellige farver ser det bare for flot og indbydende ud - jeg har et tons sytråd i forvejen, så hvad i alverden er det der sker - der er nok en del æstetisk nydelse blandet ind i sagen (tror jeg må tage et billede og fabulere lidt mere over dette fænomen;0). Må bare sige, jeg er ikke den store stikker, men selv jeg får lyst når jeg ser dine billeder :0)

KirstenK sagde ...

Dejligt garn, og dejlige farver...Min to do bunke er enorm *suk*

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Jeg har også forgrebet mig på de nye farver. TAK Camilla:)

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

*suk* Jeg har allerede taget hul på næste måneds hobby-budget... :o)