lørdag den 19. september 2009

Sidste change i "Hvem kan slå Anders Fogh GIVE AWAY"

Nu i dag inden kl. 12.00 er det sidste change for at nå at deltage i min "hvem kan slå Anders Fogh" give away.
Præmien er en af de 3 sager herunder:
10 hæklede flag på ranke eller
5 hæklede svampe eller
Eva-Marie Wilkens fantastiske bog.




Det bliver spændende hvem der vinder?
I mellemtiden rykkede jeg op på 91. pladsen (men der er langt til at slå Anders Fogh) på hit listen, og har rundet 125 faste læsere.
Velkommen frem i lyset....og velkommen på min blog.

3 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Jeg nåede det sulme ikke - men hvor er det en fin giveaway du har lavet. Med super flotte præmier. :)

Mette sagde ...

hov - indlægget var fra i går :-/ æv.

Nå, men i det mindste fik jeg da endeligt taget mig sammen til at logge på som fast læser - læser normalt gennem bloglines (der åbenbart er sløv til at opdatere :-D).

(men den der liste, ikke? den er altså også fyldt med engelske og norske blogs, så skal vi ikke bare sige, at når man fjerner dem - så slår du AF ;-))

randiglensbo.dk sagde ...

Jeg har lige tjekket den liste der, og nu er du rykket op som nummer 79. Det er da rigtig godt gået!