tirsdag den 9. november 2010

Ida Katrine fylder 8 år i dag

Vores allerskønneste Ida Katrine fylder 8 år i dag.
Så burde det vel være hende der fik alle disse skønne viske lædere.
Men nej...de er til storesøster.
Indkøbt i rigelige mængder så farmor og farfar har noget at dele ud af. Noget som pigerne storelsker.
Du finder dem HER.
Eller i butikken Sanrio Shop, på Gl. Kongevej 101, Frederiksberg.
15 Kr. stykke. Hver 11 er gratis i rabat i butikken.
Alle mad delene bliver brugt i lege med pigernes feer eller pet shop dyr.


11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke :-)

Pi Andrea sagde ...

Tillykke med datteren... :o)

mette b sagde ...

Tillykke med din dejlige datter :)

Unknown sagde ...

Gratulere med Ida Katrine idag. Håper hun får en fin dag. :))

Ulla V. sagde ...

Hjetelig tillykke til Ida Katrine. Jeg ønsker hende den allerbedste dag. :))

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Tillykke med Katrine.
Håber i får en dejlig dag og måske med lidt sne.
Her i Farsø sner det nemlig...
Knus Fra Susi

Sofie Legarth sagde ...

Stort tillykke med hende - håber i får en skøn dag!
(Wau! havde det lige været mig der havde fået sådan en fantastisk samling viskelæder dengang jeg var lille)

superheltemor sagde ...

Tak for tippet! Har også en 8 årig samler!

Tanker skal der til sagde ...

Stort tillyke !

Og hold da op hver er de fede. De er da en super ide til pakkekalender gaver..

Jeg må have fat i min veninde der bor der i nærheden.

Tak for tippet.

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

Tillykke :)

Belinda sagde ...

Stort tilykke til Ida Katrine!!