søndag den 28. november 2010

Min vindueskarm goes nature

Hvor kunne man tro det....farveløst her i huset?
Men nu er jeg altså lige blevet inspireret til naturelook a la jul.
Waldorf lanterner i hvid i stedet for farvet.

Birkebark stjerner til 10 stk. for 10 NOK/SEK fra den svenske kæde GRANIT. Der findes bl.a. en butik i Malmø og i Oslo.

Og lige en birkestamme fra Steiner basaren i går til 30 Kr.
Bambi familie fra Emilies Hjørne....du skal være heldig og snuppe dem når de er der.
Men hun har også en skøn blog.Og en giveaway med netop....bambi.Trækkes 1. Dec.

9 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

smukt og elegant :-)

Anja sagde ...

Birkebark, det er så smukt!

kundskabogkaos sagde ...

Den (birke??) stamme synes jeg er virkelig smuk...Sådan en gir da stemning for alle pengene

Anonym sagde ...

hej Karen
Jeg har ik selv en bloog, selvom jeg altid har et håndarbejde igang, og er inde på din side hverdag. hvor har d købt de hvide lanterner.hvis du vil give mig adr, er min mail: strit1945@sol.dk

Mette Robl sagde ...

De stjerner er for skønne, Karen. Fedt jule-vindueskarm-arrangement!

KirstenK sagde ...

Jeg er vild med birkebarkstjernerne...

Atelier John F. Clément sagde ...

Very Stylish ;o)

Margith sagde ...

Hej Karen!
Tak fordi du linkede både min butik og min give away.
Din vindueskarm in nature er smuk.

Mette C. sagde ...

Jeg vil også gerne vide, hvor man køber de hvide lanterner, eller endnu bedre, hvordan man laver dem.
Har prøvet at søge overalt på nettet, men der er kun DIY til de stjerneformede.
Godt Nytår.