mandag den 8. november 2010

Hækle eftermiddag i Hørve

I går eftermiddags havde 13 kvinder sat hinanden stævne for at hækle sammen.
Nogle garvede andre helt nybegyndere.
Årsagen var min veninde Charlottes gode initiativ, sammen med sønnens dagplejemor.
Samen havde de 2 udtænkt, at vi da kunne ses og hækle sammen,
 når jeg kom til Charlotte næste gang.

Jeg lagde det ud på bloggen og vi blev 13 i stedet for 3.

Det blev en herlig eftermiddag med rigeligt af boller, kage og godt grønt.
Jeg håber I hæklehyggede lige så meget som jeg gjorde.
Det var dejligt at få sat ansigter på et par bloggervenner mere :)

Tak til Charlotte, som stod med en del oprydning efter og klargøring inden start.

11 kommentarer:

Mette Houg sagde ...

Hej Karen.

Det var en super skøn hækle eftermiddag hos Charlotte i går! Tak til Charlotte og dig, fordi i ville dele jeres eftermiddag sammen med os!
Du er virkelig sød til at dele ud af din "kreative verden" Karen, det gør stort indtryk på mig!!!

Jeg håber vi ses igen.

God dag til dig,
fra Mette

Helle sagde ...

ej og øv jeg bor så langt væk ,men det ser hyggeligt ud :)

Lene Houg sagde ...

Også en stor tak herfra...Jeg startede med at prale af, at jeg godt kunne hækle - og hvad skete der ??? Jeg pillede op et utal af gange og var vist lidt fat´svag i forhold til at læse dine fine opskrifter, Karen..
Det blev kun til 2 vimpler og et enkelt flag, men til gengæld en masse hygge, søde piger, dejlig mundgodt og fin inspiration hele bordet rundt.
Jooo Vestsjælland er fin på mange måder. Tak piger, måske hopper jeg med på blogvognen (jeg HAR jo lovet søde Fru Hygge at gøre det):0)
Gode hilsner fra
Lene

hanneb sagde ...

Hej Karen
Jeg vil også sige tusinde tak for en rigtig hæklehyggedag, sammen med jer alle.
Jeg vil igang med nogle flag. Der er fødselsdag i familien i morgen, og jeg er sikker på de vil gøre lykke:-)
Rigtig god dag fra Hanne

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Endnu engang tak til både dig Karen, men selvfølgelig også til Charlotte og Karen :-)
Nu skal der hækles... selvom det bliver lidt i smug indtil min opgave er skrevet færdig.

Fluesvampen/Lærke sagde ...

hmmmm, jeg mente selvfølgelig tak til Hanne til sidst :-)

Unknown sagde ...

Det må have været ret hyggeligt!

Anonym sagde ...

Å, så synd at det er så langt til deg...var sikkert veldig koselig. :)

Marit

Sisse-Sofie sagde ...

i Hørve!
det er min hjemby!

Katja sagde ...

TAK for en fantastisk søndag - skønt sted og dejlige mennesker.. jeg har efterhånden fået hård hud på flere fingre, og har hæklet som en besat siden, er nu ved at gøre klar til at skulle lave de små grydelapper til den yngste der bliver 1 år på mandag - er også lige ved at forvandle et gammel skuffedarius til et "komfur" af en art.. TAK igen for en skøn dag - glæder mig til næste gang.
Venligst Katja

Anonym sagde ...

Dejlig inspirerende blog, du har.
Jeg sidder og beundrer dit stel, som jeg kan se på bordet. Hvor er det flot - vil du have noget imod at dele navnet på stellet og evt. hvor det er købt?
Vh
Gitte