søndag den 21. november 2010

Basar med en der er rar...

Inspireret af Wenches titel på indlægget om dagen i går kommer der lige et sidst lille pip fra mig om samme.
Vi havde lavet rigtig mange af de skønne lanterne og havde 1 tilbage....
(godt beregnet eller hvad?)


Men der står lige så mange lanterner og venter herhjemme på skolebasaren på Steiner Skolen i Silkeborg på lørdag den 27.11.2011
Og en lille kassefuld til Sydskolen i Århus på Strandvejen, den Steiner Skole holder nemlig, som alle de andre deres basar på lørdag også.
Vi havde et rigtig godt salg.
Tak til alle de søde kollegaer, venner og bloggere der kom og gjorde dagen festlig og vellykket for os.

13 kommentarer:

Kat sagde ...

uha det ser fint ud:) Jeg er så vild med de farver der! Jeg er imponeret over, I også nåede til Odense idag, men det var hyggeligt at snakke med dig:)

KH
Kat med Aske

Belinda sagde ...

iih hvor ser det fint ud. Desværre kan jeg ikke komme på lørdag som forventet da vi skal på et akutfamiliebesøg - øv øv ellers SÅ fine lanterner!

Helle sagde ...

de der lanterner er bare så søde :)

Kirkesjov sagde ...

Hvor skønne lanterner :-) Dejligt at der var rift om jeres ting.

God søndag aften.

Mvh. Mette

Julia Hausfrau sagde ...

Tak for idag, det var hyggeligt at følges :)

Og tillykke med det imponerende salg igår, no wonder, med det skønne pastelunivers I har linet op!

Anonym sagde ...

ØV, jeg nåede jer ikke i Århus - familien blev ramt af 'roskilde'syge :(
Men dejligt at høre at i solgte godt - no wonder!! ;)

Måske jeg kan presse en tur til silkeborg-markedet i kalenderen - næste weekend, ikk??

hanne ewald sagde ...

Nå for søren, var det i dag, du var i Odense.
Jeg har været i biografen i eftermiddags ! - og har lige set din besked ! Så det er jo lige lidt sent!
Har du set in invitation?

Iben sagde ...

Hvor er de bare smukke i de fine sarte sager. Jeg ville rigtig gerne have været forbi basaren i Højbjerg i denne weekend, men vi havde desværre andre aftaler, så vi tager revance på Lørdag på Sydskolen og jeg glæder mig allerede til at se de fine lanterner og alle de andre håndgjorte sager live (:

Pafrika Og Belkini sagde ...

Hei du! Fant deg gjennom anbefaling hos "en gul knapp". Så fin blogg du har, og så utrolig mye fint du lager! Ja, litt fantasiløst skryt kanskje, men av og til må man bare si det som det er! Jeg kommer igjen og henter med meg mer inspirasjon!

Ha en fin uke!

EnHeberg sagde ...

Meget flotte og lækre ting, I har lavet.
Jeg fristes til at skrive Bar Bazar ;)

tusindfryd sagde ...

Tak for sidst min kære, altid skønt at være i dit selskab ;-)

Kh

Tina sagde ...

Hvem har dog strikket de herlige elefanter (Barbar?)?
V.h. Tina, som desværre bor for langt væk til at kunne kigge forbi

Karen Klarbæk sagde ...

Min mor har lavet elefanterne.

Karen