lørdag den 13. november 2010

Snus ind.....kan du mærke duften af friskmalet kaffe?

Jeg er blevet afhængig.
Af kaffeduften.
Tænk at der stadig findes friskristet og derefter friskmalet kaffe,
der dufter så man ikke kan holde ud at skulle lukke dåsen til igen!

Sidste lørdag var jeg på shoppe-tur med Mette og Wenche.
Mette kendte dette skønne skønne sted på Værnedamsvej 5 på Frederiksberg.
Var det ikke en ny dåse friskmalet kaffe jeg drømte om at haste tilbage efter, så er det da
VERDENS BEDSTE CHOKOLADE MILKSHAKE.
Den fås nemlig samme sted.

Jeg drømmer stadig.

7 kommentarer:

Mette sagde ...

Mee too, Karen. Jeg skal da huske at købe både kaffe og dåse næste gang. Er det mon dine bønner, jeg kan dufte lige nu....!?

Mette sagde ...

Åhh du minder mig om det er for længe siden jeg har været der....

Atelier John F. Clément sagde ...

Ja! Vi opdagede også dette skønne sted sidst vi var i København og vi fik den lækreste brunch ;o)

-Ellers tak for i eftermiddags. Det var rigtig hyggeligt ;o)

Trine F sagde ...

Elsker duften af friskmalet kaffe, og det trods det at jeg ikke er kaffedrikker. Kan ikke lide smagen, men duften åh ja ja !!
Og hvor er dåsen skøn

JowDeet sagde ...

Den bedste duft af kaffe, får jeg hvis jeg møder lidt senere og en kollega har lavet kaffen,
JowDeet ._.

Gitte sagde ...

Granola er også mit yndlingskaffested. Den fine dåse prder også mit køkken, og jeg tager jævnligt forbi cafeen for at købe nye forsyninger. De har i øvrigt også chokolade og slik i de skønneste dåser.

Jeannet sagde ...

Men jeg har kaffen du kan vinde til putte i dåsen, når den er tom. Den er frisk ristet og kommer direkte fra Firenze.100%arabica
Næste gang du kommer forbi skal du prøve deres milkshakes, de er for gode (o:
Hav en dejlig søndag