tirsdag den 2. november 2010

DIY hæklede svampe

Billedet herover er lånt af Wenche/Tusindfryd-blog.blogspot

Jeg har for 2 år siden lavet en opskrift til Stof & Stil på hæklede svampe. Det var dengang svampe var i den tidligste fase og kun ganske få kendte min blog. Det var inden svampene begyndte at udvikle sig og blive mangefarvede og højkuplede.
Ethvert dameblad har efterhånden bragt en opskrift på hæklede svampe. Senest Familie Journalen.
Du finder Stof & Stils købeopskrift HER.
Men de her på billedet over er en af de rigtig søde modeller.
Og Wenche er så sød at du tilmed kan hente den HER.

Jeg har altid lavet mine svampe som frihåndshækling. Måske min opskrift på dem herunder
også lander her på bloggen en dag.
Indtil da må du nøjes med billedet og nyde at kunne hækle Tusindfryds mange fine farvede.

3 kommentarer:

bare WUNDERBAR sagde ...

De er bare fine..jeg har også altid frihåndshæklet dem, men jeg tror måske jeg skal prøve opskriften istedet.. :)

Hege sagde ...

Jeg har aldri vært den store fan av sopp/svampe, men disse utgavene av arten var utrolig fine :-) Kanskje jeg må revurdere mitt syn på sopp...

Grittli sagde ...

Liebe Karen,
verstehst du deutsch??? Deine Pilze sind sooo schööön!!! Möchtest du mit mir welche gegen Glasperlen tauschen??
Besuche doch mal meinen blog...
Liebe Grüße von Grittli