mandag den 8. november 2010

DIY smykkesjov med knapper

DIY sjove smykker af knapper.
Du kan bruge gamle knapper, blande med parler, eller bare en lille dåse i sjove farver fra Søstrene Grene + lidt smykketråd.

Mål et stykke smykketråd af i rigtig længde d.v.s. ønsket længde x 1½
Stik trådene igennem hullerne 2 gange, så knapperne ikke glider på "snoren".


Du kan selvfølgelig bruge gamle knapper.
Eller smutte ind til Søstrene Grene en af de kommende 2 uger, hvor kanpperne i sjove retro farver
(ca. 60 stk. i glasset)
(og prismer) lander i Søstrene Grene butikkerne.
Pris 16,66 dkk.

5 kommentarer:

Helle sagde ...

sød ide :)

jeg tror de der søstre skal ha et besøg af mig :) om snart ...

Eva sagde ...

60 knapper til 16,66 kr......, jamen så er jeg vist nødt til at komme forbi. Igen.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

sød ide og en rigtig god pris på dimse og knapper må man sige
Stine:)

Susan sagde ...

uhhh de er fede de knapper. 2 uger siger du, så er jeg den der er i søstrene grene... Har gjort så mange fine køb de sidste par uger. Love it!!

anette lyskjær sagde ...

Desværre har vores lokale 'Søstre' ikke altid samme udbud, som i den østlige del af landet....hvorfor, forstår jeg ikke! Men en sjov idé med knapperne.