fredag den 19. november 2010

Perlebloggere og julemarked

Hvis der er EN ting i min tid som blogger jeg ikke har fortrudt, så er det at jeg "fødte" fænomenet
PERLEBLOGGER
Hvis I vidste hvor mange søde mails jeg har fået, hvor mange glade bloggere der er derude
som bare deler begejstringen over at komme til at kende flere af de dejlige blogge.
Jeg har været GLÆDELIGT overrasket over hvor mange besøgende og nye læsere det har givet rundt omkring. Nye kontakter, søde kommentarer o.s.v.
Jeg håber "af hele mit bloggerhjerte" at de der tør vise sig frem
føler lige så stor glæde af at få besøg af så mange nye.

For det var faktisk ikke for at gøre mig selv glade jeg gjorde det.
Men der sker den sjove ting i denne verden, at glæder man andre bliver man selv glad af det.

Rigtig god weekend til jer derude.
HUSK at hilse på, hvis vi ses (og jeg ikke er opmærksom) i denne weekend.
Til Julemarked i Antroposofisk hus i Højbjerg (Århus) eller til det store nye julemarked i Odense.
Du finder mere om hvor og hvornår i et tidligere indlæg samt i øverste højre side.

9 kommentarer:

Tanker skal der til sagde ...

Hihihi

Rigtig god weekend til dig, og god fornøjelse med Julemarkederne !

Hyggehygge
Marianne

Helle sagde ...

ja det var en dejlig ide du der fik med PERLEBLOGGER jeg har fundet mange dejlige blogge :) så tak for det :)

63 grader nord sagde ...

Julemarked, høres flott ut! Kos deg.

Ha en fin helg!

PS: jeg har laget en bitteliten Epla butikk (norske Etsy) og har GIVEAWAY og prøver å reklamere litt for butikken. Veldig gøy om du titter innom

Eva sagde ...

Det er en fin ide med perlebloggere, så man møder lidt nye "hoveder".

Jeg har ihvertfald planer om at kigge forbi i Århus i morgen!

Anonym sagde ...

jeg har i hvert fald fået en masse nye faste læsere, så stor tak til dig for tiltaget! Det er så meget sjovere når man ved at der ER noget som læser ens blog. :)

[hadla] sagde ...

nogeN, ikke nogeT. :)

almaPalma sagde ...

Det er utrolig gøy å sjå alle dei fine perlebloggene du viser fram.:) Gleder meg til det er min tur!
Ha ei fin helg og kos deg på Julemarked!

Line sagde ...

Det er virkelig også en fin tanke.

Marina sagde ...

Det er en rigtig dejlig ide du har fået og jeg har selv haft glæde af at kikke ind om flere af dine perlebloggere. Du har jo afsindigt mange læsere så det er en rigtig god mulighed for mindre læste blogs at få et vindue åbnet her hos dig.

Jeg anbefaler selv af og til nye blogs netop fordi blogland er blevet så stort at det kan være svært at blive set og jeg kan godt huske hvor glad jeg blev for alle dem der anbefalede mig at jeg var helt ny i blogland. Jeg vil dog gerne selv vælge de blogs jeg vil anbefale og jeg vil rigtigt gerne have anbefalingerne sat ind i en sammenhæng. Med mine temaer håber jeg med tiden at kunne få flere anbefalinger ind på en naturlig måde. Nu lyder det næsten som om jeg synes perlebloggerne virker unaturlige hos dig, men det synes jeg slet ikke, jeg tænker bare højt.... Tak fordi du endnu engang har taget et super initiativ.