fredag den 5. november 2010

Perleblogger nummer 10 Marissesverden

Velkommen til perleblogger nummer 10 i rækken.
Marie har en skøn blog med godt indhold.
Jeg kan f.eks. fremhæve at hun lige nøjagtig har vist noget af det julestof jeg selv har designet inden jeg forlod Stof og Stil....spøg til side :)
Hun disker op med masser af gode overvejelser på Marisses verden.
Men en lille plastic perle er hendes blog på ingen måde, nærmere en hel håndfuld af de gode blanke.

Velkommen til endnu en perle blog du ikke må overse.

4 kommentarer:

by myr sagde ...

Hun er nemlig smadder go og sød og har masser af skønne ideer...

Jeg læser allerede med:-)

Kh. Malene

Pia sagde ...

Jeg er også allerede læser hos den skønne Marie :-)

Kat sagde ...

Jeps, det er en superfin blog, der også allerede var på min læseliste:)

Marie sagde ...

Tak piger, hvor er I søde!!! :)