mandag den 22. november 2010

Pakhus 16

Det skønne nye julemarked på Odense Havn.
Fantastisk bygning, Smuk indretning.
God stemning.
Lidt koldt, men mange mennesker...og det luner alt sammen.
så jeg drak lun æble saft (og spiste god kage) og det hjalp.
Hygge og snak med en hel bunke bloggere.
(ingen nævnt ingen glemt).
Indkøb af lidt godbidder, fad til samlingen og mistelten til stuen.
(Den er på plads og i brug misteltenen...)
Et skønt kig backstage, hvor jeg efter 4 års godt samarbejde om materialer til
Pernille Albers fine kreative bøger,
endelig lykkede mig at møde hende FACE TO FACE.

De er nogle
POWER PIGER
de 2 skønne kvider der står bag arrangementet:



Kæmpe tak for jeres kæmpe arrangement!
Desværre var der meget mørkt til at tage super fotos,
så I må se mere i aften, når jeg har haft tid til lidt studiebilleder.

3 kommentarer:

Loppe-shoppe sagde ...

"Velfangede" billeder!
Det var rigtig fint at hilse på dig.
Helle.

Skumkat sagde ...

Nøj, hvor er jeg misundelig. Det ser fantastisk hyggeligt ud!

- Mette

Finurligheden sagde ...

Hvor ser det bare SKØNT ud! Kan du på nogen måde huske, hvem der har lavet billederne med Barbushka? De er helt vidunderlige!