mandag den 1. november 2010

Ideer fra en hækleaften i Østbirk

Forleden var jeg i Østbirk for at være med til at sætte gang i fælles lyst til hæklerier på det lokale bibliotek.
Jeg ved ikke om man overhovedet gør en forskel sådan et sted, for sikke fine projekter der blev vist frem.
Jeg har fået lov af damerne at vise det til jer.
På nær grydelapperne med signalflag så er alle projekterne her lavet af
Lena Berthelsen fra Østbirk.
Whau for pokker....gode ideer lige til alle os.
Tak fordi vi må dele med Blogland Lena.

Jeg gør opmærksom på, at jeg IKKE har opskrifter på det viste og at det IKKE er udført af mig,
så jeg kan ikke svare på spørgsmål!

4 kommentarer:

- sagde ...

Thanks for sharing, they are very nice, you are right.

Fru Larsen sagde ...

Flotte hæklerier fra Østbirk. Tusind tak for opskriften på dine skønne grydelapperne:)) Den skal afprøves inden længe:))

Jannie sagde ...

Hej Karen
Vi talte sammen i Fredericia, og jeg lovede at sende et link til en anden hækle side så prøv denne :-))virkverket.blogspot.com

Hilsen og god fornøjelse fra Jannie

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Jannnie
ja. Hende har jeg på en yndlingliste. Detver dog længe længe siden jeg har været på besøg, så tak for link.
Dejligt vi kan dele de bedste steder i verden.

Karen