lørdag den 9. oktober 2010

Som en stjerne vrimmel

Jeg har en flittig mor, derom ingen tvivl for dem der har fulgt med her en tid. Men at jeg også har en myreflittig svigermor er måske ikke kommet alle for øre endnu.

Forleden afleverede jeg lidt forskellige stykker stof og et par yo-yo makere til svigermor. Hun råbte nærmest "HURRA"!....for dem kan hun rigtig godt lide at lave. Jeg skulle komme og hente dem allerede i går.
Og sikke en vrimmel.
Og ja, de skal også bruges til basar.
Dem der vil se til hvad, må følge med her eller kigge forbi i Højbjerg den 20. November 2010 kl. 10-17


Tak svigermor!

11 kommentarer:

Miv sagde ...

Du har godt nok en dejlig svigermor!! En engageret en af slagsen, med interesse for dine kreative indslag. Rigtig dejligt!

Mia sagde ...

De er bare fine! Det er skønt med dejlige svigermødre!!

Kan jeg i øvrigt lokke dig til at tage tre sæt børnegrydelapper med til Fredericia, når du skal på messe? Naturligvis kun hvis du har nogle du vil sælge før basaren. Vil meget gerne købe et grønt, et i pink og et i lilla.
Og også gerne tre karklude - i samme farver hvis du har det.

Smil fra Mia

- sagde ...

Can't wait to see what you do with them!

Vibeke sagde ...

så superfine!
har også en dejlig svigermor :)

Mie sagde ...

De er bare superfine - jeg er ved at revne af nysgerrighed efter at se, hvad du bruger dem til.....Yo-yo makere - det må jeg vist lige undersøge lidt nærmere... :-)

Pia sagde ...

Jeg har lige købt 5 Clover-produkter deriblandt også yo-yo makers. Endnu har jeg dog kun forsøgt mig med blomster-makers.

***Hos Mutter*** sagde ...

Hvor er jeg nysgerrig efter at se, hvad det er for noget. Holder skarpt øje.

Frk. Ranke sagde ...

Ser sørme spændene ud. Det ligner lidt de knapper jeg sad og nørklede med idag. Men tror nu ikke det er det.
Håber at du slå et smut for min blog:-)

Louise

Marianne sagde ...

åh så fine de er - jeg er vild med yoyo´er :) - spændende hvad de skal bruges til :)
og dejligt med flittige bedstemødre :)
kh

Else Marie sagde ...

Dejlig svigermor du har, og jeg forstår hende de er rigtig hyggelige at sidde med.
Spændede bliver det at se hvad du skal bruge dine til? Jeg har brugt nogle til hårspænder.

Merete sagde ...

Det ser lækkert ud....
vildt spændt på hvad du vil bruge dem til... er helt blank på forslag ;0)