tirsdag den 5. oktober 2010

Enlig høne kan også finde et korn

I aftes fandt kun en enkelt høne vej til hæklehønsegården. Det gav mig anledning til at tænke på, om det egenltig var bedre, med enetimer, for gud hvor var det hyggeligt.
Bare året havde en hel del flere aftener. Så ville jeg lave hønsegården om til enkeltbure.
Vi lever i en tid med influenza og mange aftaler men det er bestemt ikke en ulempe, for jeg kan godt lide sådanne aftener, helt nede i gear.
...og der blev lidt flere kager til hver...smiler.

5 kommentarer:

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Ja Karen, det var bare vildt hyggeligt - Tak for en dejlig aften og LÆKRE kager!!!
Skønt at jeg fik opskriften med hjem, for jeg har nu bagt en portion til når mine to store kommer hjem fra fritter lige om lidt :)
Kh Tina

mimmi-leone sagde ...

herlig med mange stearinlys nå på denne årstiden.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld med hilsen fra mimmi-Leone

unikarina sagde ...

Bur-høns det lyder ikke godt! Håber at det kan blive til Enklet- & Fritgående høns istedet ;o)

www.frunielsen.com sagde ...

Hejsa Karin
Det er herligt at du sætter din finger på farver osv.'´´
Det er jo snart jul og så må kan ønske,-- jeg ønsker at der i Søstrenes grene bliver et garnhjørne som der er et malerhjørne.----det kunne jo være lækkert bomuldsgarn i herlige farver. du kan se et par futter på min blog som er pyntet med søstrenes blomster de er bare herlige,---men materialer til strik og hækling kunne være et STORT ønske til frøknerne,---du må bearbejde dem knus frunielsen

Stella Dea sagde ...

Enetimer, se det ku jeg da lige tænke mig. Jeg er jo i Ribe en lille uge hver måned og kunne da godt tænke mig, hvis jeg engang kunne bestille en enetime/aften/eftermiddag. Hækle kan jeg sådan da, men det er teknikkerne og finesserne og sådan lige den vendemaske og hvordan det hele ikke trækker skævt og hvad hedder hvad og bla bla bla. Vil du overveje om jeg kan købe sådan et lille onewomanshow en SKØNNE dag??