søndag den 3. oktober 2010

På vej på udstilling

Vi er på vej på udstilling i Odense. Min søde tidl. studie kammerat og blogven Hanne udstiller sine billeder i Odense Congresscenter denne weekend sammen med en masse andre kunstnere.
Hanne har tidligere malet de skønneste portrætmalerier af sine børn og dengang ønskede jeg mig brændende nogle af mine. Det blev aldrig, så i mangel af Hannes skønne malerier har jeg kigget på nettet.

Fandt bl.a. dette sted på nettet hvor man kan få en til at male poderne for sig, endda som et kunstværk.
Tjek det ud. Sjov måde at få billeder i sin stue på.
Eller man kan finde et maleri her

2 kommentarer:

Home by Bianca sagde ...

Uha... Har lige været derude og kigge og var også inde forbi denne stand... SÅ fine billeder...

Malene sagde ...

Hej Karen
Jeg håber du har haft en dejlig dag i det fynske.
Jeg kommer desværre hverken i morgen eller på tirsdag.
Jeg går en uge som græsenke i møde og kan desværre ikke få presset et hæklekursus ind.
Vi ses dog snart. Rikke og jeg har aftalt at tage til julemarked i Århus den 20. november.
Kh. Malene