lørdag den 23. oktober 2010

Masser af succes?

Nu er jeg ingen mester i et køkken. Jeg har nemlig i årevis overladet det til Pindsvinemanden.
Men ind i mellem melder jeg mig alligevel på banen, og når jeg gør,
skal det jo gerne være med masser af succes!
I dag i Netto i Skagen fandt jeg en ny
SUPER samling af Sonja Bock og Tina Scheftelowitz
allerbedste successer nu med nye opskrifter.
Delt op i årstider, så det er let at finde noget til lige nu.
119,- Dkk var lige hvad jeg gerne vil betale for en samling af det allerbedste der måske kan give den
"succes med maden" jeg gerne vil kunne overføre til mit eget køkken.

Tyk basse af en bog. Jeg glæder mig til at komme i gang.

3 kommentarer:

Eva sagde ...

De kogebøger er bare de allerbedste.

Kirsten Søeballe sagde ...

Karen du skulle tage at kikke ind hos budgetlivet.blogspot.com
Hun har vundet den sødeste nøddeknækker med en facon som en fin svamp :-)

Mie sagde ...

Er vild med deres kogebøger....Der er så mange gode opskrifter og idéer - jeg må have fingrene i den nye udgave :-)