lørdag den 16. oktober 2010

Kastanje dyr

Vores børn har lavet de skønneste kastanje dyr. I går blev de nemlig passet et sted, hvor der er en mor
med stort initiativ der giver sig tid til at lave kastanje dyr.
Først ud og finde kastanjerne, så hjem og lave noget af dem.
Jeg er ikke sådan en mor. Her ville de aldrig blive til noget, så det er skønt at sende sine børn på besøg og få dem hjem med SÅDAN en samling af de fineste dyr.


Og alt imens var pindsvinemanden og jeg til Phd forsvar på Århus Universitet hos Wenches seje og super dygtige mand.
Det gik rigtig godt for ham og til min store overraskelse forstod jeg hvad det drejede sig om, selvom det jo var "lægesprog" og på engelsk.
Og jeg fik set "min" Wenche igen. Om end kun i nogle timer.

Sådan en fredag er win-win-win. Fortsat rigtig god weekend.

7 kommentarer:

mimmi-leone sagde ...

Så fine de var, og morsomt å se hva man kan skape ut av det man finner i naturen.

Ønsker deg en fin helg med hilsen fra Mimmi-Leone

Kirsten Søeballe sagde ...

Superfine kastanieedderkopper :-)

Mie sagde ...

Fantastiske kreationer - æblet eller kastanierne falder åbenbart ikke langt fra stammen :-) Har netop opdaget et træ af samme art i min have... der kunne være basis for en kastanie-dag her i efterårsferien :-) Tak for kikket :-)

Mette sagde ...

Sikke fine:-)
Tror da vi skal se om der ligger flere kastanier her i nærheden.

giraffmamma sagde ...

Så gøy det ble med de kastanjene! God ide!

Belinda sagde ...

Jeg gad godt at jeg var sådan en overskudsmor, men jeg opdager desværre ikke engang at kastanjerne er faldet af træerne før de er væk ;)

Mette Houg sagde ...

Hvor er de skønne!... Vi har også haft gang i fremstillingen af små kastanjedyr, det er så hyggeligt!
:0)