tirsdag den 19. oktober 2010

Hjemme i stuen hæklekursus SJÆLLAND

Ja, du læste rigtigt. Jeg breder mig ud over mit normaldomæne. Jeg er nemlig blevet opfordret af nogle piger på Sjælland til at lære dem at hækle
SØNDAG den 7. November 2010 kl. 13.00 - 16.00
i min venindes hjem tæt på Hørve i nordvest sjælland.
2 pladser er allerede optaget
Der er plads til yderligere 4-5 stykker.
Det er efter først til mølle princippet, og melder en garvet hækler sig som hjælper,
kan vi åbne for et par stykker til!
Kurset er som altid ganske gratis.

Du kan lære grundlæggende hækling.
Deltagerne skal bare medbringe egen hæklenål str. 3.0 og garn....
(og en lille kage måske...da jeg jo er udenbys)
Tilmelding her på bloggen og også via min mail: klarbaek@vip.cybercity.dk

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Karen

Sikke en dejlig blog du har dig - du er utrolig kreativ. Og du har inspireret mig til at lave en flag-ranke til min fødselsdag på lørdag. Og jeg knokler derud af for at nå det :-)

Er allerede færdig med 1 stk. med 22 flag i. Og vil prøve at nå endnu en, mangler 11 flag endnu, jeg nåååår det :-)

Jeg vil linke til din blog, når jeg skriver et indlæg om flagene, og hvor jeg har fundet opskriften henne.

Tak for god indspiration :-) Det er super med en der gir opskrifter ud via sin blog, det er så genialt.

Mange hilsner fra en tidligere anonym læser - Solsikkens-Sang

Marolle sagde ...

ihh!! jeg vil så gerne på et af dine hæklekurser og så kommer du til sjælland! desværre ligger Hørve lidt langt fra hvor jeg bor, så jeg vil holde øje med om du holder noget tættere på :) (nordsjælland)

KirstenK sagde ...

Hvor er det skønt du giver hæklekunsten videre...du skulle have et stort kram!

Anonym sagde ...

Kæreste Karen,

Jeg er en forholdsvis ny og fuldstændig solgt fan af din blog.
Jeg synes, at det er nogle dejlig livsglade indlæg, du skriver og nogle skønne hækleværker, du skaber.
Jeg vil MEGET gerne med på et af dine kurser her på Sjælland. Men d. 7. november kan jeg desværre ikke. Tror du, at du kommer igen på et andet tidspunkt?

Mvh og tak for glæde og inspiration

Siff

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg har ikke planer om andre kurser på Sjælland. Desværre. Men der er andre der udbyder kurser ved jeg.


Karen

Frufox sagde ...

Hej Karen
Jeg vil gerne med på mig som en så habil hækler, at jeg gerne vil være hjælpelærer.
Lad os mailes lidt ved hen ad vejen.
Venlig hilsen
Trine Fox

trine@selskabet.org

Trine Fox Maule sagde ...

Ups - der sneg sig en sætternisse ind i mit indlæg - men det jeg ville sige var, at jeg gerne vil med på hæklekurset, og at jeg godt kan fungere som hjælpelærer.

Venlig hilsen
Trine Fox

Mia sagde ...

Hej Karen

Arj, og jeg skal til Sandby hos mine forældre, som ligger lige ved siden af Hørve den dag...ville ellers gerne lære at hækle dine flag.
KH Mia

Loppe-shoppe sagde ...

Hvis Fyn på nogen måde kunne komme i betragtning en gang i fremtiden, lægger jeg gerne hus mm. til. Ja, ja... men måske?
Venligst Loppe.

PatchworkPassionista sagde ...

Øv øv øv! Er til fødselsdag i Silkeborg den dag. Kunne ellers være så fint! TAK for super skøn inspiration på din dejlige blog.
Mange hilsner Tine

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Hej Karen, Hvis der endnu er plads melder jeg mig under hækle-fanen. Jeg er helt ny i hækling og sidder stadig med Sys Fredens "Hækleskole" nær ved når jeg forsøger mig. Men tænk hvis jeg lærte at hækle en pæn svamp eller et æble. Jeg medbringer gerne kage :-)

Stella Dea sagde ...

IHHHHHH ALTSÅ. Der er jeg jo i London. Det var da ellers lige oplagt for mig. Mon du skal til sjælland snart igen???Jeg vil meget gerne lægge hus til noget hækleri her i Køge.

Maria Nielsen sagde ...

Fantastisk ide med et hæklekursus. Ville mægtig gerne deltage, men der desværre i Jylland. Håber du afholder noget på Sjælland en anden dag.

Maria sagde ...

Fantastisk ide med et hæklekursus. Ville mægtig gerne deltage, men der desværre i Jylland. Håber du afholder noget på Sjælland en anden dag.

Mette Houg sagde ...

Hej Karen,

Jamen det er jo ikke langt fra, hvor jeg bor:0)...Jubi!!!... Har du flere pladser tilbage?... Hvis du har, vil jeg rigtig gerne deltage?.. Og Måske min svigermor også vil med, hvis det kan passe?
God weekend, Karen.
kh. Mette

Unknown sagde ...

Så er jeg her igen Karen :o)

Hvis du kunne finde på at komme til trekantsområdet (mellem Fredericia og Vejle), så lægger jeg gerne hus til :o)
Vi har altid plads til en gang hækle-kursus - kaffe, the og kage står jeg gerne for - min søn kalder mig ikke bagermester Harepus for ingenting ;o)

Ikke at jeg på nogen måde forstår, hvordan du får tid til alt det du gør - med andre ord så er dette blot et tilbud ikke en opfordring :o)

De kærligste hilsner
Jill