torsdag den 21. oktober 2010

Husker du at have noget....og om Thea Mikkelsen

Husker du at have noget dekorativt omkring dig. Noget der måske ser så rodet ud, at du inspireres af det.
Oprigtig udviklende kreativitet er vel at gennemføre sine egne ideer. Alle kan vel få ideer, men ikke alle fører dem ud i livet. man skal måske kunne noget håndværk for at det lykkes? Eller besidde noget erfaring?
Er det først når tingene vendes på hovedet" at der opstår noget nyt?
Kan vi allesamen mærke om vi går i andres fodspor, eller om vi selv får en idé vi tænker/udfører?
Kender du tilfredsstillelsen ved selv at finde på? Hvordan bliver din kreativitet en ubrudt strøm?
Det og meget mere, vil jeg gerne vide mere om, så jeg læser:
Thea Mikkelsen: "Kreativitetens Psykologi". for tiden, og jeg siger: "Ja ja ja" hver gang jeg læser.
Hvor er hun dog klog Thea Mikkelsen. Ikke på mig specifikt, men på kreativitetens væsen. Hun har også en hjemmeside den finder du her.Læs bogen, eller læs i bogen og nyd hvert sekund.
Absolut nummer 1 på juleønskelisten til mig der vil vide mere om min kreativitet.

Ingen kommentarer: