mandag den 4. oktober 2010

Kreative dage...er det noget for dig?


Jeg er kommet i besiddelse af en fin stak gæstebilletter til Kreative Dage, som er Danmarks største kreative messe.
Den er i Fredericia Messecenter i weekenden
29.-31. Okt.
Og nu vil jeg spørge dig om du kunne tænke dig at vinde 1 eller 2 billetter til messen.
Alt du skal gøre er at skrive en kommentar.
Og har du lyst at linke og bruge mit billede er du rigtig hjertelig velkommen til det.
Jeg kommer måske og hækler i en workshop på en stand på messen, så måske ses vi?
På kreative dages hjemmside kan du se hvilke udstillere der kommer.
Jeg udtrækker nogle vindere onsdag aften den 20.10. 2010 så indtil da kan du skrive en kommentar
Skriv 1, hvis du ønsker at vinde 1 billet eller
 skriv 2 hvis du gerne vil vinde 2 billetter. 

109 kommentarer:

Agro sagde ...

Hej Karen!
De ville jo ikke være dårligt, at vinde en billet eller 2, så har vi jo det flere penge at købe garn for.
Og jeg håber da vi ses dernede, når det nu ikke kunne blive i dag.
Og jeg tror godt jeg kender standen hvor jeg kan finde dig :-)

Junette sagde ...

Jeg skal helt sikkert derned, sammen med enten veninde eller min mor. Fribillet eller ej :-)
Så jeg ønsker at vinde 2!

jytteb2 sagde ...

Hej Karen

Tak for din dejlige blog!

Jeg skal da helt klart til messe OG min mand er vild med at komme med. Han håber, der er inspiration at finde til sit hornarbejde ;-)

Trækning den 20/10 - det må da være et varsel - min dejlige yngstedatters fødselsdag ;-D

Lav en dejlig dag

Kh

Jytte

Else Marie sagde ...

Hej Karen.

Jeg ville blive så glad for 2 billetter, for så vil jeg invitere min datter og svigerdatter, til en fridag uden børn, det trænger de til. Og så vil jeg glæde mig til at møde dig.

violykke sagde ...

Åh det kunne være dejligt, søsteren og jeg havde snakket om at tage over, så er det måske kun broen vi skal betale (og masser af garn )

Villa Ko sagde ...

Ja tak, meget gerne. 2 billetter vil jeg rigtig gerne vinde! Så vil jeg invitere en veninde med.

unikarina sagde ...

Jeg skal helt bestemt til Kreative dage - og et par fribilletter vil, som Agro siger gøre at der er flere penge at bruge ;o)

Julie sagde ...

Jeg ville da gerne vinde 1 billet
Julie;0)

FruSund sagde ...

For sevans!
2 billetter, ville absolut ikke være trælse!

Klejs sagde ...

Hej Karen.

Det ville være super at vinde 2 stk fribilletter. Har en kreativ veninde der nok helt gerne vil med og jeg vil gerne følges med hende.

Basse Bufas sagde ...

Hej Karen
Det ville jo bare være helt fantastisk at vinde 1 billet eller 2! Jeg kommet fra det mørke Nordjylland og skal være i Hellerup til barnedåb søndag, så et ophold i Fredericia om lørdagen ville være helt på sin plads.
Lav en god dag.
Tina Basse

Irene sagde ...

Det ville være dejligt med 2 fribilletter, og jeg ville helt sikkert komme forbi din stand, da jeg ikke kan hækle:-)

Alice M sagde ...

Åh åh åh.. Jeg ville blive SÅ lykkelig for 2 fribilletter så jeg kan invitere en kær veninde med.

Jeg glæder mig vildt til de kreative dage som ligger lige i baghaven - næstene bogstavelig talt.

Jeg glæder mig til endnu mere inspiration :)

Lise C sagde ...

Sikke en fin præmie man kan vinde. Jeg ville RIGTIG gerne vinde 2 stk :) Det kunne være fantastisk!

morslille sagde ...

Jeg kunne såmænd da godt tænke mig 2 billetter og er så heldig at have fri om fredagen, så det kunne være herligt ;O)
Hilsen Charlotte

Fru Melgaard sagde ...

Ej hvor lækkert Karen. Jeg ville sørme blive glad, hvis jeg var den heldige vinder af 2 fribilletter:-)
Vh. Louise

Helle E-J sagde ...

Hej Karen.
Uha kreativ messe, det skal jeg til. Har allerede booket lørdagen, og kører fra København sammen med min mor og datter. En rigtig tøse-tur.
Så ja, jeg kunne godt tænke mig at vinde 2 stk.
Fortsat god mandag.

ps. din opskrift på kanelboller, bliver flittigt brugt. Tak :o)

Anonym sagde ...

Hej Karen.

Det ville ikke være dårligt at vinde 2 billetter, da vi er 5 piger fra sjælland som vil der over. De to af pigerne er 8 & 12 år og er helt vilde med krea ting.
I december har de "en lille fabrik" hvor de producere alle deres julegaver.)

Lav en super dag.

KH.

Iben:-)

nynne sagde ...

Det ville være fantastisk at vinde et par billetter - ! ville også være fint.
Håber at se dig med dine hæklerier

Trillemus sagde ...

Hej Karen.
Det ville være skønt at vinde en billet eller 2. Fantastisk blog du har som jeg er flittig læser af. Altid masser af inspiration.
Hilsen Mette
mette1530@gmail.com

Sine K-J sagde ...

Jeg vil gerne vinde en sådan billet. Kunne godt finde på at tage afsted under alle omstændigheder. :o)

Christina sagde ...

Hejsa;)
Jeg vil super gerne vinde 2 billetter!
Mange hilsner Christina

Balles Bazaar sagde ...

Det ville være fantastisk at vinde 2billetter.Så vil jeg tage turen over broen med Anette, min krea-veninde.

Henriette sagde ...

Jeg ville da gerne vinde 2 billetter.
God mandag :o)

Malene sagde ...

Ville rigtig gerne vinde 2 billetter. Det er en længere tur til Fredericia, så skal helt sikkert have en veninde med:)
Håber vi ses.

KATE ♥ sagde ...

Ja, det kunne jeg gjærne vinne, men hadde ikke hatt mulighet til å dra.
Jeg skal på seminar til København fra 21okt-24 okt. og gleder meg vilt til det.
Dere har et deilig land , som jeg elsker å være gjest i.
Vi har nå også fått Stoff og stil, her på Sørlandet , og det er jeg veldig fornøyd med.
Ønsker deg en flott uke, her er det høstferie nå.
Klem:)

DiSign-Keramik sagde ...

Uh, jeg vil også rigtig gerne vinde 2 billetter, men kan til nød nøjes med 1.

Håber jeg bliver en af de heldige, så jeg kan møde dig i real life.

Kh. Dianna

Heidi sagde ...

Fribillet eller ej - jeg skal til Fredericia, sammen med min mor eller veninde.

Derfor vil jeg gerne vind 2 stk ;o)

tantekrea sagde ...

Åh, endnu en lækker giveaway ;-)
Jeg ville elske at vinde 2 billetter og drage til krea-messe i Jylland - og gerne træffe dig også. ;-)

Josefin sagde ...

Hej Karen!
Jag og min veninde vill gärna gå, så jag skulle önska at vinde 2 billetter!

// Josefin Anjou

Trine sagde ...

Kære Karen

Jeg kunne også godt drømme om to billetter til en god gang inspiration. Tak for en dejlig blog

Pernille-Frederikke sagde ...

Det SKAL jeg med til, så det ville bare være så fedt at vinde to billetter - for så skal min mor og jeg afsted :)

Anonym sagde ...

Jeg vil rigtig gerne vinde 2 billetter :-)
Kh. Johanne (johannebjerre@hotmail.com)

Tine sagde ...

Hej Karen!
Jeg vil gerne vinde 2 billetter, så jeg......

Tine sagde ...

kan tage min nye australske svigerinde med ind i Messehallerne i Fredericia til en dag i kretivitetens tegn...
//Meilhede

Moster-Mette sagde ...

Jeg vil gerne fornøje min gamle kreative mor og mig med den oplevelse, så jeg vil gerne vinde 2 biletter.

Signe B sagde ...

To fribilletter - ville være en aldeles glimrende anledning til at komme af sted :)

Kh Signe B.

Hanne sagde ...

Hej Karen!

Det er fedt at følge med på din blog, det er meget god inspiration at finde.

Hilsen en kreativttænkende lærerstuderende, som godt kunne tænke sig at vinde 2 billetter, så en af mine medstuderende og jeg kan blive endnu mere inspirede.

Darling L sagde ...

Ville da frygtelig gerne vinde 2 billetter - til at glæde en veninde med :-)

Kh Louise

fru westerskov sagde ...

Hej Karen.
Jeg vil da rigtig gerne vinde 2 billetter, eller bare en enkelt, hvis det kan lade sig gøre.

Unknown sagde ...

Hej Karen
Sådan et tilbud kan man da ikke side nej til. Min mor, som jeg deler mange kreative stunder med, og jeg plejer at være fast inventar på denne meget inspirerende messe, så jeg er gerne med :o)
Er det mon hos Tante Grøn vi kan finde dig???
Kh. Jill

MrsDahl.com sagde ...

Uh.. dem kunne jeg godt tænke mig at vinde. Som studerende er det jo ellers ikke noget man må kaste penge efter, så det ville ikke være dårligt..

Annette sagde ...

2 billetter.... vil ikke være at foragte
Turen er planlagt, så det ville jo bare være appelsinen i turbanen...

Frk. Fie sagde ...

Ville da super gerne vinde 2 billetter. Ved lige hvem jeg ville tage med :)

Onkel Anne sagde ...

Åh Karen det vil da bare være super fedt at vinde to billetter. Tænk så kan det måske endda være, at vi kan ses? :)

Anonym sagde ...

OOOOHHHHH MYYYY DEEEEAAARRR GOOOOODDDD!!!!!!!!!! Jeg anede ikke der var messe den weekend, godt jeg lige ser det her ;0)

Jeg vil meget meget meget gerne vinde 2 stk´s, så kan jeg invitere en veninde med :0) Skulle de ikke være nogen der vil med, ville 1 stk´s også være fint for jeg SKAL da med.....

Er der forresten nogen der kører fra Århus??? Så kunne der måske være mulighed for at køre med??

kærligst Camille

P.s tak for en SUPER fed blog Kære Karen :0)

Brilleting sagde ...

Nice!! :-D Mangler liiiiige det sidste i at overtale min mor til at tage den lange vej helt fra Nordjylland for at komme til messe - mon ikke et par fribilletter ville gøre underværker? Jeg vil blive helt vildt super-glad hvis jeg vinder 2 billetter!
Ha' en superlækker dag!
Kh. Jane

Cristine sagde ...

Ihh, jeg vil så gerne! Også hilse på!
KH C

Helle Mikkelsen sagde ...

Hej Karen.

Jeg ville da gerne vinde 2 billetter til messen. Jeg kommer nok Søndag og håber da at møde dig ;o)

Kh Helle

Lone sagde ...

Jeg vil da rigtigt gerne vinde en billet :-)

Jane sagde ...

Det ville ellers ikke være dårligt at komme afsted... :o)
Måske jeg kunne lokke min søster med .... så jeg vil gerne vinde 2
Super blog, runder den lige hver dag...

ffluwer sagde ...

Hej Karen

Jeg vil enormt gerne vinde sådan en billet. Var med sidst det blev afholdt og der stod dem bare på de lækreste stoffer og skønne ideer i en stor syndflod.

KH Karina

strikkeforsker sagde ...

Det kunne være rart med ekstra lommepenge til messen. To billetter ville være skønt, så jeg kan lokke en veninde med og vi sammen bidrage til gøre den danske økonomi bedre

Mia sagde ...

Hej Karen

Eftersom jeg bog lige bag hallen hvor det skal foregå, så synes jeg virkelig du bør trække mig ;-)

Jeg skal derover uanset om jeg vinder eller ej - det er jeg hver år!

Smil fra Mia

LHL sagde ...

Det lyder rigtig spændende. Jeg vil rigtig gerne vinde 2 billettter :)

Malene sagde ...

Hej Karen
Jeg vil rigtig gerne vinde 2 billetter, hvis jeg er så heldig. Ih, det kunne være skønt.
Kh. Malene

Anonym sagde ...

Hej Karen

Det kunne være rigtig fint med 2 billeter til en dejlig dag, fyldt med kreativ inspiration. måske veninden eller min mor skal med, måske dem begge.

inspirernde blog du har :-)

mvh Anja T

Kys en Frø sagde ...

Ja tak, jeg vil meget gerne vinde et par billetter - min veninde og jeg har talt om at tage der ned om lørdagen.

Frau Putz sagde ...

Hej Karen.
Det ville være fantastisk, hvis jeg kunne vinde 2 billetter. Så ville jeg nemlig invitere min søster med til Kreative dage, så vi kan hygge os sammen og blive inspireret til nye kreative ting.
KH Karina

kundskabogkaos sagde ...

Jeg vil meget gerne vinde to billetter :D så her er en kommentar...

kundskabogkaos sagde ...

og her er en til ;)
kh sarah

Pia sagde ...

Skøn blog du har..._:o)))

Jeg vil meget gerne deltage om en billet...Trænger til en hyggeslappeafdag......

Knus Pia

Fru Olsen sagde ...

Jeg vi gerne vinde en billet til min datter.

KrudtuglensMor sagde ...

Åhh det ville da være så fedt at vinde!! Vil gerne vinde 2 styk :) Har en svigerinde der skal hives med hvis jeg vinder :)

Lene sagde ...

Uha hvor ville jeg gerne vinde 2 billetter. Jeg er førtidspensionist (38 år vel at mærke) og det er svært at finde ligesindede på min alder. og nu har jeg været så heldig at møde én, der er vild med håndarbejde og hende ville jeg gerne overraske med en tur til krea-messe.

KIRKEBY sagde ...

Hej Karen.

Jeg vil gerne vinde 2 billetter. Var på messen sidste år, hvor jeg fik udfordret mine pilefletterevner!!!!!!
Mvh Maria Kirkeby

Glaphuset sagde ...

Hej Karen.
Uh jeg har taget fri fra arbejde fredag, for at komme til Fredericia med min mor. Iiiiih vi glæder os. I år skal vi ikke have barnevogn med, så det blir en anelse lettere at komme ordentlig rundt og se og føle på alle godterne. Hvis jeg er superkodyl heldig at vinde 2 billetter har jeg jo flere penge at købe for ;o) Det er rent slaraffenland :o)

Forsat dejlig dag Karen.
Kh Anette

Helle sagde ...

Jeg vil gerne til Fredericia og se så meget kreativitet, måske kan jeg få lyst til at hækle igen. Så et par billetter vil være velkomne.

Unknown sagde ...

Ih, jeg vil sørme gerne vinde 2 billetter :)

lotte sagde ...

Hej Karen
Jeg ville da frygtelig gerne vinde 2 billetter, 1 til svigermor og e til mig selv:)

Frk. Anja sagde ...

Jeg vil vildt gerne vinde disse 2 billetter, da jeg så vil invitere min mor med. Vi har aftalt vi skal afsted, så håber på at sige hej til dig :-)

Ditte sagde ...

Uh, jeg vil rigtig gerne vinde 2 billetter - en til mig og en til min mor.. så med kort... 2! ;)

Anne Lotte sagde ...

Jeg vil gerne vinde to billetter. Og så ville jeg sende min mand afsted, som har en kreativ dekorations- og skiltevirksomhed, der er i sin spæde opstart. Det her ville være god inspiration for ham. Og han konspirerer på noget med en veninde, så hende kunne han jo invitere med.

Anonym sagde ...

Hej Karen
Det vil jeg gerne vinde så vil jeg invitere min veninde med Knuz Jette

Anonym sagde ...

Hej Karen
Jeg vil gerne vinde 2 billetter Knuz Jette

Jane sagde ...

jeg ville elske at vinde to. Har helt sikkert en krea-veninde at invitere med

Puk sagde ...

Ja for hunde da - har så småt planlagt turen, men fribilletter vil helt sikkert hjælpe på det!
Skriv mig op til 2 stk, tak :)

P.S: lykkedes det aldrig med papiret?

Anonym sagde ...

Det er ikke en messe jeg kender....så det ville da være lækkert at vinde et par biletter.

Hilsen fra Joan M.

Rikke sagde ...

Jamen det er jo lige det jeg glæder mig allermest til i denne måned - så muligheden for at vinde et par fribilletter er jo skønt.
Krydser fingre - og forresten tusind tak for din skønne blog.

Mange hilsner
Rikke :-)

Jo sagde ...

Hej Karen

Min datter og jeg elsker at være kreative, så meget at vi mødes en dag om ugen, der kun må bruges på fælles kreative projekter.
Så jeg vil elske at kunne inviterer hende med til messen, og blive inspireretm til nye projekter, selv om du også er en kæmpe inspirationskilde.

Hilsen Jo

Elfepigen sagde ...

Kærest kærest Karen ;)

Bare du viste hvor meget du betyder for at min hverdag fungerer...alle dine smukke farver og ord...og alt det andet ;););)
Jeg håber at jeg møder dig til messen..jeg er blevet inviteret til at tage med to rigtig dejlige piger..så hvis jeg også fik en billet...ville bare være perfekt ;););)

Rigtig mange knus og kram herfra og tak for at jeg må have lov til at lave en god dag sammen med din verden :)

Silla

Lene sagde ...

Hold da lige op det er jo en enestående chance jeg ikke kan lade gå fra mig, så ville blive lykkelig for 2 biletter og håbe på at jeg kunne lokke min ene datter med, så hun kunne få et pusterum fra al lektielæsningen :-)

Betina Olesen sagde ...

Jowww tak... det ville da ikke være dårligt at vinde sådan 2 billetter.... der må helt klart være noget for sådan en papirs-prinsesse som mig... LOL...

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Det er noget for mig! Men de to måneder jeg har været her i blogland er jeg blevet så fantastisk inspireret og har fået fyret så meget op under min egen kreativitet... ... at jeg er helt bange for overstimulering hvis jeg allerede nu deltager i en kreativ messe!

Skidt pyt, jeg tager chancen ;-)

FruOlsen sagde ...

Hej Karen - det ville være så fantastisk dejligt at vinde 2 billetter til jeres Kreative dage..Så vil Ældsten og jeg kikke, snage, suge til os, forkøbe os og glemme tid og sted i meget lang tid... Glæder mig til at se jeres stande..

Anita sagde ...

Jeg kommer helt sikkert, men seføli kunne jeg godt bruge et par fribilletter, så min søster og jeg kan bruge "entrépengene" til noget andet sjovt ;-)

Clemme/Trine sagde ...

Jeg skal faktisk til messen for første gang i år, det passer nemlig lige med, at min strikkeklub er samlet i nærheden i den weekend :) Ja så vi vil da vildt gerne vinde to billetter :)

Josefine sagde ...

Hej Karen, jeg vil rigtig gerne vinde 2 biletter, det kunne da være rigtig dejligt hvis det er det afgørende for om vi skal med, da vi egentligt havde planlagt tur til Odense (Og i Tante grøn)s den weekend, og nu ikke kan beslutte os for hvad vi skal vælge.

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Hej Karen.
Lækker give away! Det er da lige noget for mig og min veninde, som er i gang med at "udvide vores kreative sider". Så jeg vil da meget gerne vinde to billetter! :-)

Frk. Høiriis sagde ...

UUUHA da... de to billetter skal jeg da saft susme vinde - Der er faktisk INGEN tvivl om at det skal være mig... For så ville jeg nemlig overraske en person med billet nr. 2 :)

Kh. Frk. Høiriis

Unknown sagde ...

Hej Karen

Jeg vil også gerne vinde 2 biletter til Kreative Dage :-)

Frk. Ranke sagde ...

Jeg kunne godt bruge to stk.

Louise

Anita sagde ...

Hej Karen.
Har netop i dag lavet en aftale med min mor og søster om at tage af sted, så 2 billetter ville jo være fantastisk!
Håber du selv får nogle skønne dage :-)

Kh Anita

Anemone Anne-Mette sagde ...

Hvor ville det være fantastisk dejligt, hvis jeg vandt 2 billetter.
Så ville der være lidt ekstra at købe for :0))

Pernille sagde ...

håber da helt sikkert at skulle på messe :-) har længe fulgt flittigt med på din blog og forleden var jeg ude og spise med en veninde, som sagde hun håbede at have fri i december fordi hun havde fået en opskrift i Tante Grøn på flagvimpler, hvorefter jeg ku videregive et link til din fantastiske blog :-) hende vil jeg meget gerne kunne invitere med efter en masse sygemeldinger med stress og nu en fyring. Og en rigtig krea-dag er jo altid et godt plaster på såret :-)så jeg ønsker mig meget at vinde 2 billeter :-)

Anette sagde ...

Hej Karen

Min søster har lige ringet og inviteret mig på messe, så det ville jo være rigtig fint, hvis jeg kunne kvittere med 2 billetter til indgangen.

Tak for din dejlige blog.

:-) Anette

Jytte Bøgedal sagde ...

tak for din dejlige og inspirerende blog - og jeg vil da MEGET gerne vinde en billet eller to (inviterer så søsteren:) har aldrig været der før

Lykke sagde ...

Uh, vil da mægtig gerne vinde 2 billetter, så jeg kan overraske min veninde :-)

IF Stjernen sagde ...

Det kunne være virkelig skønt at vinde en billet - eller to :-)

Lea sagde ...

Åh jeg vil så gerne vinde to biletter så min mor og jeg kan komme der ned. Ville være en fin gave til hendes fødselsdag!

Rosanna sagde ...

Jeg vil gerne vinde to billetter: har planlagt at hive min svigermor med. Også skal jeg jo også have et par døtre eller flere med, så det ville bare superskønt at vinde :-)

Lise sagde ...

Jeg gerne være med i puljen om at vinde 2 billetter

Anonym sagde ...

Hej

Det ville være skønt at vinde billetter, og gerne 2 :-)

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne vinde 2 billetter.
Så vil jeg tage en god veninde med.

Karen-Lisbeth

Marianne sagde ...

Hej Karen.
Det ville da være super at vinde en billet. Jeg skal på messen fredag, det er efter min nattevagt, men håber da at jeg kan holde mig vågen.

Mette Glerup sagde ...

Hej Karen

Det kunne være vildt fedt at vinde 2 billetter. Mette T (faster Mette) og jeg glæder os til messen og lidt tilskud ville være dejligt...

Håber, at se dig der :o)!

Knus Mette

Unknown sagde ...

Jeg skal til messen uanset om jeg vinder eller ej, men det kunne glæde mig rigtig meget at vinde 2 billetter. Glæder mig til at se dig igen..

Ann sagde ...

Hej Karen,
Jeg vil meget gerne vinde 2 billetter, men 1 er i den grad bedre end slet ikke nogen, så måske er der større chance, hvis jeg kun ber om 1 ;-)

Unknown sagde ...

117Hej Karen.
Kunne være dejligt at vinde 2 billetter. Er først inden for det sidste halve år begyndt at hækle er lidt selvlært, da jeg har svært ved at tyde opskrifter, så kunne tænke mig at se det du udstiller.
V.h Susanne