mandag den 25. oktober 2010

Fine sager

Forleden lovede jeg at I måtte se en gave. En helt særlig en, jeg har fået ef en blogger, som jeg bare svarede en sen aften, hvor hun manglede nogel gaveideer i gør det selv segmentet.
Jeg elsker at være med som sparringspartner. Derfor svarer jeg også altid, også selvom jeg kan får rigtig mange mails hver dag om hjælp med det dette eller hint.
Denne blogger er helt vildt dygtig og sirlig med det hun laver. Det virker som om det hele er nøje gennemtænkt, udregnet og helt perfekt syet.
Gaven er en af den slags hvor man bare tænker....hvorfor har jeg altid en pose med med alle mine sager og så lige hele etuiet med hæklenåle, når jeg kunne have det hele samlet sådan her.
Tusind tak Lene. Og så er katten i øvrigt helt vild med sit nye legetøj jeg viste fra samme gavegiver forleden.

13 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Hvor ER dén altså bare flot! Og den er helt klart bare DIG, Karen. Sikke dog en gave at få...... :-)

Asli sagde ...

Superflot! Og rigtig lækker detalje med dit navn på forsiden.

Unknown sagde ...

Hvor er det flot !

Margith sagde ...

Dygtig kvinde og meget smuk gave.

Marianne sagde ...

wauw hvor er det flot ...
- hvem ville ikke gerne give Lene et godt råd.......
(ved godt det ikke med tanke på gave til følge man giver råd) meeen denne er fantastisk.....

Helle sagde ...

wow en lækker sag :)
kikkede lidt rundt på hendes blok hils hende og sig hun er meget kreativ og dygtig :)


helle

Mie sagde ...

Hold da op hvor er den flot og gennemført helt ned i detaljen. Den kan jeg godt forstå, du er rigtig glad for :-)

me sagde ...

Fantastisk gave - sådanne burde hun sælge - jeg har virkelig brug for et etui til mine strikke- og hæklepinder :)

Anonym sagde ...

Det var da en dejlig gave at få og rigtig pæn også.

EnHeberg sagde ...

Wauw, hvor er den bare flot og lækker.
Jeg får helt lyst til straks at lave en :)

Eva sagde ...

Det var dog en skøn gave. Jeg kan godt forstå, at du er glad:)

Anja sagde ...

Hvor er den fin! Sikke en dejlig gave.

Thinkingspace sagde ...

Wauw, hvor er den lækker!